Skip to main content

Enige tijd geleden ontving ik van KPN een email met een voorstel tot verhoging van de internetsnelheid. Omdat het een verdubbeling van de bandbreedte betreft voor een laag extra bedrag per maand heb ik besloten hiervan gebruik te maken.

Dat lukt allemaal keurig, online, je past je abonnement aan en klaar is kees!

Tenminste, dat was mijn verwachting……

Maar we zijn nu bijna 1 maand verder en de aanpassing heeft nog steeds niet plaatsgevonden.

Inmiddels enkele keren contact gehad met KPN (via Chat) en de uitleg die ik krijg is:

  • er lijkt iets niet goed gegaan te zijn, ik heb het doorgegeven aan de klantenservice en uiteindelijk zou dit gecorrigeerd moeten worden en moet het goed komen. Kan wel 5 dagen duren.
  • soms gaat er iets niet goed met orders en blijven deze hangen in ons systeem, een soort spookorder’. Deze worden wel een keer opgemerkt en dan gecorrigeerd.

Wat heb je aan dit soort reacties en uitspraken? Inmiddels zijn de 5 dagen natuurlijk al lang verstreken…..

Er kan niet aangegeven worden hoe lang zoiets kan duren……..en al die tijd staat in Mijn KPN dat er geen aanpassingen doorgevoerd kunnen worden omdat er aan lopende wijziging is.

 

Wie heeft dit eerder meegemaakt en kan aangeven hoe lang een en ander geduurd heeft om op te lossen?

Of wie weet hoe je dit toch snel in behandeling kunt laten nemen door KPN?

 

Alvast dank!

 

Gr Fred.

Hoi @Profit2U . Welkom op het forum.

Wat een narigheid! Ik heb een angstig voorgevoel dat dit een issue is waar ik ook geen invloed op heb maar ik wil het graag checken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?