Skip to main content

Hallo allen,

 

Inmiddels glasvezel (na aanleg in mijn wijk) alleen ik zit met een probleem.

Het is aangesloten en het werkt alleen bij KPN word het maar niet in het systeem verwerkt waardoor mijn status blijft: verwerking van wijzeging.

KPN zelf weet ook niet waar het in zit en zou het mailen naar een afdeling waar ze mijn status kunnen wijzigen, met 3 werkdagen zouden ze bellen, nog niet gebeurd.

Nu is mijn vraag: weet iemand hier hoe dit zit en wat te doen?

op dit moment kan ik niets aanpassen/wijzigen vanwege een lopende wijziging.

Abbonement is verlegd (nu met glasvezel) en de mobiel is ook weer terug bij KPN (nadat werktelefoon niet meer voor prive is)

DE extras kan ik nu ook niet van genieten omdat de wijziging niet verwerkt wordt.

 

Hopende dat iemand kan helpen.

 

Met vriendelijke groet,

Flip Flits

Sinds wanneer heb je de aansluiting in huis?


14 augustus heeft de monteur van KPNnetwerk het glasvezelpunt gemonteerd waarna ik direct glasvezel had, dit zetten zij automatisch om en kijken of alles werkt.

Daarna contact gehad met KPN vanwege pakket wijziging, dit was geregeld waarna mijn verbinding weer weg viel en ik tijdelijk weer de DSL moest gebruiken.

Daarna weer contact gehad en heb ik officieel weer 20 september een werkende glasvezelaansluiting.

Alleen na het aansluiten moet het systeem dit automaties erkenennen en verwerken in het systeem en dit gebeurd om een of andere reden niet.

Ook de wijziging omtrent het abbonement (verwerken van nieuw jaarcontract enz enz) wordt niet verwerkt, oude vervaldatum en paket blijft zichtbaar in MIjnKPN.

Klantenservice komt er maar niet achter waar het in zit.


sorry voor het slordig typen, dit komt de nederlandse taal niet ten goede😅


Je hebt dus nu wel verbinding maar je kan niets wijzigen.  Begrijp ik dat zo goed?


JA dat klopt, ik heb internet en TV via de glasvezelverbinding (dus gelukkig is de basis er😅)

Het wordt alleen niet verwerkt bij KPN waardoor er blijkbaar bij KPN een soort '’lopende aanvraag'’ in het systeem blijft hangen.

En daardoor kan ik niets wijzigen binnen mijn pakket maar kan ik ook geen gebruik maken van extras die bij mijn contract wijziging zitten.


Hoi @flipflits . Welkom op het forum.

Om een beter beeld te krijgen van de situatie heb ik je gegevens nodig. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Hallo Erwin, 

 

ik heb mijn gegevens bijgevoegd.

 

met vriendelijke groet


Hoi @flipflits . Leuk je even gesproken te hebben.

Er is vanuit een backoffice een monteur ingepland.  Vanochtend is er contact geweest en de collega heeft geprobeerd die monteur weer te verwijderen.

Dat is niet helemaal de bedoeling. Het lijkt omslachtig (en dat is het ook) maar we hebben hier die monteur voor nodig. Die moet bij jou thuis de boel afmelden zodat die order goed doorloopt.

Mocht je nu een mailtje krijgen dat die monteur geannuleerd is , laat het mij weten en dan plan ik 'm opnieuw in.

Mocht je niks horen zal ie 11-10 voor je deur staan. 


Hartelijk dank voor de hulp! Het is geregeld!

monteur heeft alles voor elkaar gekregen.