Skip to main content

Bij mij zou de wijziging van 50 Mb/s naar 1Gb/s ook zijn doorgevoerd op 12 juni. Tot nu toe haal ik bij lange na die snelheid niet.

Het liefst zou ik teruggaan naar 50 Mb/s voor een lagere maandprijs, maar als ik dat in MijnKPN wil omzetten dan moet ik juist een meerprijs betalen voor een lagere snelheid.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @DitIsEenForumNaam, welkom! Ik begrijp dat er twee dingen spelen: je bent overgezet naar 1 Gbit/s, maar dit haal je niet. Daarvoor kan ik zeker eens met je meekijken. Hoe meet je of je het haalt of niet? Doe je dat via de wifi of bekabeld? Zou je eens een bekabelde speedtest willen doen? Heb jij daarnaast iets van een switch, splitter, eigen router, accespoint etc. aangekoppeld? Wil je die eens loskoppelen en daarna nog eens meten?

 

Je volgende vraag: kan je naar 50 Mbit/s terug voor een lagere prijs? Je kunt overgaan naar de nieuwe propositie. Dat kan momenteel alleen telefonisch (0800-0402). Dan betaal je voor internet (100 Mbit/s is het laagste) 42,50 euro. Het is even afhankelijk van wat je nog meer af wilt nemen of dit onder de streep voor jou uit kan. Maar dat kan je dan bespreken met de betreffende collega. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Dank voor je antwoord. Inmiddels haal ik wel hogere snelheden dan 50 Mb/s, dus dat probleem lijkt opgelost te zijn.

Voor de downgrade zal ik contact zoeken met de klantenservice