Skip to main content
Beantwoord

wijzigingen internet/ tv

• October 31, 2020
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ziggo heeft met jullie contact opgenomen ivm overstap naar hun. Hierop heeft iemand van jullie contact gezocht om te kijken of jullie mij een beter aanbod konden geven. 

ik krijg van jullie vervolgens twee e-mails met wijzigingen in mijn contract, wijzigingen die ik niet hebt opgegeven daarnaast blijf ik bij m’n beslissing van mijn overstap ziggo!

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @Paul Sellier, welkom! De mails die je hebt gekregen, zijn dat echt bevestigingen van wijziging, of mails met een overzicht van een gedaan aanbod? Wil je verder je forumprofiel invullen? Dan kan ik hier kijken wat de status is van je abonnement en de overstap.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2020

Hoi @Paul Sellier, welkom! De mails die je hebt gekregen, zijn dat echt bevestigingen van wijziging, of mails met een overzicht van een gedaan aanbod? Wil je verder je forumprofiel invullen? Dan kan ik hier kijken wat de status is van je abonnement en de overstap.