Skip to main content

Goede morgen ik wil graag ook een LG smart TV nieuwe gebruikers krijgen het cadeau terwijl ik al jaren klant bij jullie ben en ik heb daar in tegen nog nooit wat gehad dus ik zou graag ook een LG smart television willen hebben met vriendelijke groet justin krugerĀ 

En heb je indertijd toen je klant werd bij KPN geen welkomscadeau gehad,
of bijvoorbeeld een extra korting op de abonnementskosten voor een bepaalde periode?


Nee niks vandaar mijn berichtĀ 


Vreemd dat je toen bij aanmelding niets extra hebt gehad aan korting of iets dergelijks?
Alle providers doen dat als welkom namelijk al jaren. KPN niet uitgezonderd.

Jammer nu dan, want een cadeau wordt alleen aan nieuwe klanten ter beschikking gesteld.


Dat is prima maar dan gaa ik waarschijnlijk een nieuw provider zoeken want dit slaat nergens op ik die al lange tijd klant is word nergens voor beloond terwijl een nieuw klant alles krijg dat vind ik jammer.Ā 


Tot een paar jaar terug kon je gewoon "verlengen" met korting. Dat u dat nooit gedaan heeft is uw keuze. KPN is er nu mee gestopt en doet het het niet meer. Bestaande klanten krijgen geen korting of cadeautjes meer bij verlengen of aanpassen van het abonnement.Ā 


Je zou ook de klantenservice kunnen bellen voor ā€œverlengingā€ van je abonnement en proberen daar extra korting uit te krijgen? Gewoon wat ā€œonderhandelenā€ en kijken of ze daar gevoelig voor zijn?

Anders stap je gewoon over naar een andere provider, als het je te doen is om cadeautjes:
Bij Ziggo zou je op dit moment 3 WiFi Boosters kunnen krijgen:Ā  https://www.ziggo.nl/aanbiedingen


Je zou ook de klantenservice kunnen bellen voor ā€œverlengingā€ van je abonnement en proberen daar extra korting uit te krijgen? Gewoon wat ā€œonderhandelenā€ en kijken of ze daar gevoelig voor zijn?

Misschien lukt da nog ook. Heel misschien. 3 of 6 maanden 10 euro korting ofzo... Maar de felbegeerde tv kan je vergeten denk ik. Ik denk dat het voor KPN medewerkers onmogelijk is omĀ dat te regelen. Met de beste wil van de wereld niet.