Skip to main content

Ik heb wifi manager nog nooit werkend gehad.
Mijn abonnement is in het verleden een Telfort abo geweest en is omgezet naar KPN Glasvezel.

Ik zou graag mijn WIFI verbeteren, want valt nogal eens weg en heeft weinig bereik.

Wellicht is het een optie om het modem om te ruilen voor een Box 12?

Hallo @GeeDeeZet als je nu slechte wifi thuis hebt, wordt dat met een ander modem ook niet beter, of je huidige modem met wifi moet stuk zijn.

Welk merk en type modem heb je nu van KPN in bruikleen?

 


Hoi @GeeDeeZet, welkom hier. 

Wat balen dat de wifi niet optimaal werkt. Wat is er precies aan de hand? Is het traag of valt het weg?

En wat zie je als je de wifi manager gebruikt? Krijg je een foutmelding of iets? Heb je deze ook al op andere apparaten geprobeerd?

Maak je naast het modem ook nog gebruik van versterkers voor de wifi? Zo ja, welke?

En heb je de overige wifi tips al eens doorlopen?


WiFi manager geeft altijd de melding het werkt nu even niet.

Inmiddels heb ik 2 wifi 6 mesh extenders aangeschaft. Helaas werkt de experiabox 10 niet met Wifi6.

Ik zou daarom graag het nieuwe modem ontvangen, maar heb al begrepen dat dat niet zomaar gedaan wordt...


Welke wifiextenders heb je? De wifi van de v10 moet ten alle tijden uit. Zover ik weet heb je dan gewoon wifi 6.


Op alle meerdere apparaten werkt de wifi manager niet?

Welke wifiextenders heb je? De wifi van de v10 moet ten alle tijden uit. Zover ik weet heb je dan gewoon wifi 6.

Dit klopt inderdaad. Je hebt gewoon wifi 6.