Skip to main content

Kan iemand mij in contact brengen met Jörg Kramer? Ik wil graag dat hij of de medewerker die de actie heeft openstaan, direct op de knop "continued"klikt zodat de bestelling doorgaat. Wij zijn 20 jaar klant en hebben sinds 1 week geen signaal en bestaan niet meer. Waarom gaat het zo moeizaam en zijn de callcenter medewerkers niet goed opgeleid en verstrekken onjuiste informatie. Hierdoor zijn wij de dupe. Zeker ook als sportliefhebber zijn wij door systeem fouten/storingen de DUPE. PLEASE KPN, wij willen ook zorgeloos mobiel, internet en tv kijken. Bel mij vandaag en kom de toezeggingen na. Helaas door systeemfout, vastlopers zijn de berichten elke dag anders. Conclusie, er zou een noodpakket komen, is 3x toegezegd, Ik bel dagelijks en krijg nu na 1 week te horen dat het noodpakket niet komt omdat deze niet zonder signaal werkt. Jongens kom op!!! Dit is echt heel slecht. Kastje - muur effect en niemand weet wat de status is. Wij moeten dus afwachten. Wachten? op wacht. Er moet nu actie komen. Voor mijn werk heb ik internet nodig, ivm verplicht thuiswerken. 

Hoi @Mirjam van Golen-Verdegaal . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat er zoveel mis gaat. Ik weet niet of ik hier iets in kan betekenen maar wil graag even meekijken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als dat gebeurd is?


Hoi Erwin, wat fijn! Echt, we hebben hiervan enorme stress. Ik heb info toegevoegd. Ik heb zojuist weer 45 minuten gebeld met klantenservice. Response tijd van de afdeling die de opdracht handmatig moet verwerken is 3 dagen. Ze kunnen niets zeggen over wanneer wij geholpen worden. We liggen op de stapel. Echter deze actie van Jill gisteravond had door een collega al een week eerder opgepakt moeten worden. Intern weten ze te weinig hoe ze om moeten gaan met dit soort acties.


Wat ik nu bij elkaar kan puzzelen is dat er eerst een overstap naar Ziggo in het systeem stond. Als ik het goed begrijp heb jij hier vanaf gezien maar is het abonnement helaas wel beëindigd. Er is nu een nieuwe bestelling gedaan maar die blijft hangen.  Mijn collega heeft de afdeling die over uitgevallen orders gaat, aangeschreven met de vraag waarom.  Dit zullen we moeten afwachten.

Ik begrijp dat er ondertussen wel een noodpakket is gestuurd? Ik kan eventueel een gratis bundel op je mobiele nummer zetten (mits dit nummer van KPN is)


Beste Erwin, de digitale heb ik ontvangen. Heel netjes dat ik deze in bruikleen heb en gratis mag gebruiken. Ik heb ook een mobiel abonnement met 2 nummers. Ik ben echt blij dat het probleem wordt onderzocht. Het klopt dat ik KPN in eerste instantie heb opgezegd omdat we van plan waren om over te stappen naar Ziggo. Echter de installatie die gepland was op 10 juni hebben wij niet laten uitvoeren en hebben contact opgenomen met Ziggo dat we van het contract afwilden. De overstapservice heeft bevestigd dat ze het abonnement niet zouden laten. Direct daarna gebeld met KPN om te vragen of wij nog op actief stonden in het systeem. Dat was het geval. Situatie uitgelegd en bevestiging per mail gekregen dat KPN blij was dat we klant bleven. Dus alles leek ok. De volgende dag weer gebeld om te checken of alles nog op actief stond en gevraagd of Ziggo de opzegging had ingetrokken. Er was geen bericht en alles werkte thuis. Het leek goed te gaan en de impulsieve overstap die niet is uitgevoerd konden we voorgoed vergeten. Blij met KPN. Alles bleef bij het oude. Totdat ik donderdag halverwege de dag ineens zonder internet kwam te zitten, het signaal was verdwenen en het rode service lampje brandde van de Box. Paniek! Meteen KPN gebeld, postcode huisnummer naam werd gevraagd. Afgesloten kreeg ik te horen, u bent sinds vandaag geen klant meer want u bent nu bij Ziggo. Verbaasd reageerde ik dat we helemaal geen klant zijn van Ziggo en geen hardware in huis hebben. Alleen dat van KPN.  Ik moest Ziggo maar bellen want KPN kon niets meer doen. Nou dat vond ik vreemd. De bevestigingen van verlenging contract van 1 jaar had ik inmiddels ontvangen. Ziggo gebeld, wat een drama. Die konden ook niets doen en zeiden geen relatie of verbinding te hebben met KPN. Kortom bij hun was het abonnement geëindigd, dus ik mocht het verder uitzoeken. Zij konden niets voor mij betekenen. Op dat moment zakte de moed wel in mijn schoenen. Wij zaten dus als consument tussen 2 grote partijen in maar kregen geen eenduidig antwoord. Dus ja, wat gaat er mis? Ik denk veel. De communicatie kan beter. Als ik de reviews lees dan gebeurt dit vaker. Overstappen van energie leverancier gaat probleemloos en met televisie/ internet dus niet. Dan wil ik ook niemand aanraden, mits je gaat verhuizen. Dan zou er wellicht een voordeel kunnen zijn. Voor nu is het een ervaring die zoveel stress heeft opgeleverd en het brengt onnodig veel kosten met zich mee. Ik hoor graag wat de volgende stap is zodat we weer verder kunnen. Ik hoop dat de betreffende afdeling het eea kan herstellen naar zoals het was en ons hierover informeert. 


Beste Erwin, ik ontvang net weer een mail van KPN met het bericht; jammer dat u weggaat bij KPN en bedankt voor de mooie 3056 dagen. .........  deze heb ik meerdere keren ontvangen en ook de berichten dat ik de order moet bevestigen? Wil je dit nog even melden ajb. Het spoor is bijster nu.


Ik ben voorzichtig positief. Ik zie nu dat er een actieve bestelling voor jou in het systeem staat dus blijkbaar hebben ze dat opgelost. Als alles goed gaat zou er 24-06 weer signaal moeten zijn. 


Ik hoop het. Het resultaat laat ik je weten. De hardware moet dan nog wel komen. Vandaag de retour verpakking ontvangen van de huidige set. Dus nog 1 volle week heb ik extra m'b nodig om thuis te kunnen werken. Bedankt Erwin