Skip to main content

 

Beste Helpers,

Na wat gedoe te hebben gehad omtrent de aansluiting. Aansluiting zou naar binnen kunnen worden gelegd maar de kabels vanuit de stoep lagen niet diep genoeg dus moesten er twee nieuwe monteurs komen. Deze hebben paar tegels gelicht en de kabel wat dieper gelegd. Vervolgens paar uur later twee nieuwe monteurs die vanuit buiten onder mijn vloer door richting de woonkamer een witte kabel in het kastje te zien op de foto hebben aangelegd. Vandaag kon ik mijn modem eventueel aansluiten, maar dat gaat toch niet op dit kastje? Misschien zie ik het verkeerd hoor en kijk ik ergens over heen. Maar ik heb dus een modem binnen gekregen die ik zou moeten aansluiten met een oranje kabel op de WAP aansluiting. Maar dat moet toch niet op dit witte kastje?

Hopelijk heeft iemand het verlossende antwoord!

Fijn weekend,

 

vG Jochem

Hallo @VonkJ op dat witte kastje moet nog een glasvezelkast aangesloten worden door een monteur, waar jij je modem weer op aan kan sluiten.

Gelukkig zie ik nog wel een vrij stopcontact, want de glasvezelkast heeft stroom nodig,net als de modem.

Morgen even met 0800 0402 bellen.

 


Super fijn @JanD , bedankt voor je antwoord. Wordt het een drukke boel wel daaronder met nog een kastje erbij. Dan misschien toch wel een idee om de modem een stukje verder dan wel iets meer in het zicht te plaatsen.

Gr 


Dat witte doosje zit wel dicht bij die buis. Als dat maar geen problemen oplevert met het zwarte kapje er overheen schuiven.


@Nick83 hmm nou ben benieuwd, zou wel weer moeilijkheden gaan opleveren :P

Vandaag contact gehad met de klantenservice kpn. Ticket is aangemaakt, die wordt doorverwezen richting het backoffice. Maar ook nog aangeraden om maandag contact op te nemen met kpn netwerk.


Goedemorgen @VonkJ en welkom hier op ons forum!

Wat is op dit moment de stand van zaken? Heb je ook nog contact gehad met KPN Netwerk en is er inmiddels meer duidelijk?


Hallo @JanZ_ 

Nouja helemaal duidelijk zou ik niet willen noemen^^. Na weer een aantal keer contact hebben gehad met zowel KPN als KPN Netwerk. Waarbij KPN aangeeft dat het probleem bij Netwerk ligt maar Netwerk bij KPN. Ben ik gisteren teruggebeld door Netwerk dat ze pas 17 Mei kunnen langskomen om hier het één en ander gereed te maken. Aangegeven dat glasvezel al binnen ligt en het witte kastje maar dat ik nog een glasvezel kastje nodig heb om verder zelf het modem te kunnen installeren. 

Een maandje later als gepland maar hopelijk werkt het straks allemaal naar behoren! 


Hallo @JanZ_ 

Nouja helemaal duidelijk zou ik niet willen noemen^^. Na weer een aantal keer contact hebben gehad met zowel KPN als KPN Netwerk. Waarbij KPN aangeeft dat het probleem bij Netwerk ligt maar Netwerk bij KPN. Ben ik gisteren teruggebeld door Netwerk dat ze pas 17 Mei kunnen langskomen om hier het één en ander gereed te maken. Aangegeven dat glasvezel al binnen ligt en het witte kastje maar dat ik nog een glasvezel kastje nodig heb om verder zelf het modem te kunnen installeren. 

Een maandje later als gepland maar hopelijk werkt het straks allemaal naar behoren! 

Bedankt voor de terugkoppeling @VonkJ!

Fijn om te lezen dat er op 17 mei een monteur komt om alles in orde te maken. Hopelijk zorgt dat maandje vertraging niet voor problemen aan jouw zijde!