Skip to main content

Beste  Mensen  bij  kpn.nl  ik  wil  graag  met  mijn  internet en  tv  en  telefoon  zo  spoedig  mogelijk  op  24 Maart  tussen  09;00 uur  en  11;00 uur  aangesloten worden  bij  Ad  Bekkers  *** OMDAT  IK  OP  15 Mei  door de huismeester  van  Brabant zorg  afgesloten  word  van  Ziggo.nl   daar heb  ik  alles  opgezegt  hoogachtend 

 

*Admin: privé gegevens verwijderd ivm privacy

Hallo @AdBekkers , haal s.v.p. z.s.m. je privégegevens weg binnen je topic, dit is een wereldwijd topic, dat letterlijk door iedereen ingezien kan worden.

 


en ik  laat  uw  nog  wat  weten  aan  kpn.nl  dat mijn  merk  Lenovo Tab M10 HD 2nd  gen  4G  4GB  64GB  IRON  GREY  ****   DIE  AANGEKOCHT IS  17-032022    STAAT BIJ  UW  ER  NIET  BIJ  DAARVOOR  HEB  IK  ALLES  OPGEZOCHT  EN  NIETS  KUNNEN  VINDEN  DAAROM  GEEF  IK  DAT  OP  DEZE MANIER  DOOR.  BIJ  Ad  Bekkers

 

*Admin: Privé gegevens verwijderd ivm privacy


Hallo en welkom op het forum @AdBekkers, kan me voorstellen dat je graag snel internet wil hebben van KPN. In het systeem zie ik dat er een afspraak voor je gepland staat in mei 2022. Om precies te zijn 13 mei 2022. 
Als ik zo jouw eerste bericht lees, wordt je op 15 mei van Ziggo afgesloten. Twee dagen daarvoor komt er dus een KPN monteur. 

Zou je eerder willen aangesloten worden, dan kun je dat het beste regelen via ons gratis telefoonnummer 0800-0402. Dan kan een medewerker direct meekijken naar de eerst mogelijke datum om de monteur langs te sturen