Skip to main content

Wordt eerste keer opgehangen en hij zou annuleren en dan zou ik nieuwe bestelling in kunnen voeren voor de tv actie van 1 jaar abonnement. Maar daarna gebeurd het zelfde maar wordt doorverbonden.... 

 

Wil die actie met de gratis tv gewoon, hoe moeilijk moet het zijn! 

Of gewoon bestellen aanpassen naar jaar abonnement om de gratis tv te krijgen..... Zucht..

De actie geld nog 7 uur! Kom op KPN kan het makkelijker!


De actie geld nog 7 uur! Kom op KPN kan het makkelijker!

Hallo @MOonu817 de klantenservice is voor normale zaken morgen weer open.

Vandaag alléén open voor storingen.

 


Dan verloopt de aanbieding, hij kan hem niet eens annuleren. Vind het belagelijk zooitje. Je kan ze bellen voor bestelling aanpassen, maar blijkbaar is de afdeling gesloten die daar over gaat. Kan niet eens nieuwe bestelling over een doen. 


Dan verloopt de aanbieding, hij kan hem niet eens annuleren. Vind het belagelijk zooitje. Je kan ze bellen voor bestelling aanpassen, maar blijkbaar is de afdeling gesloten die daar over gaat. Kan niet eens nieuwe bestelling over een doen. 

Hallo @MOonu817 Er zijn ook mensen die in het weekend vrij hebben, behalve de mensen op essentiële posten.

 


Wordt eerste keer opgehangen en hij zou annuleren en dan zou ik nieuwe bestelling in kunnen voeren voor de tv actie van 1 jaar abonnement. Maar daarna gebeurd het zelfde maar wordt doorverbonden.... 

Annuleren. Waarom annuleren? U had al besteld?

Bent u nieuwe klant? Zit u nu bij een andere provider? 


Wordt eerste keer opgehangen en hij zou annuleren en dan zou ik nieuwe bestelling in kunnen voeren voor de tv actie van 1 jaar abonnement. Maar daarna gebeurd het zelfde maar wordt doorverbonden.... 

Annuleren. Waarom annuleren? U had al besteld?

Bent u nieuwe klant? Zit u nu bij een andere provider? 

Nieuwe klant en de tv actie geld over 1 jaar abonnement en had maandelijks opzegbaar besteld. Vandaar moet die ASAP veranderd worden en klanten service zegt dat hij eerst geannuleerd moet worden.


Logisch hé, dat zo'n actie niet geldt bij maandelijks opzegbaar. En annuleren en opnieuw bestellen kost tijd. Denk dat da niet meer gaat lukken vandaag.


Logisch hé, dat zo'n actie niet geldt bij maandelijks opzegbaar. En annuleren en opnieuw bestellen kost tijd. Denk dat da niet meer gaat lukken vandaag.

Het is tot de dag van vandaag nog niet eens gelukt… Elke keer bestelling geannuleerd, en steeds verkeerd. Nu wordt ik pas 17 aangesloten, en blijkbaar had KPN al mijn oude provider opgezegd dus straks ook zonder internet…. slecht voorwoorden...


Logisch hé, dat zo'n actie niet geldt bij maandelijks opzegbaar. En annuleren en opnieuw bestellen kost tijd. Denk dat da niet meer gaat lukken vandaag.

Het is tot de dag van vandaag nog niet eens gelukt… Elke keer bestelling geannuleerd, en steeds verkeerd. Nu wordt ik pas 17 aangesloten, en blijkbaar had KPN al mijn oude provider opgezegd dus straks ook zonder internet…. slecht voorwoorden...

Hoi @MOonu817 
Je komt echt niet zonder diensten te zitten, dat is het voordeel van het opzeggen over te laten aan de provider.
Ze hebben onderling afspraken gemaakt om te wachten tot de nieuwe provider het sein geeft dat de verbinding is geslaagd waarna dan pas de boel wordt afgesloten.
Dus geen paniek over je verbinding.


Logisch hé, dat zo'n actie niet geldt bij maandelijks opzegbaar. En annuleren en opnieuw bestellen kost tijd. Denk dat da niet meer gaat lukken vandaag.

Het is tot de dag van vandaag nog niet eens gelukt… Elke keer bestelling geannuleerd, en steeds verkeerd. Nu wordt ik pas 17 aangesloten, en blijkbaar had KPN al mijn oude provider opgezegd dus straks ook zonder internet…. slecht voorwoorden...

Hoi @MOonu817 
Je komt echt niet zonder diensten te zitten, dat is het voordeel van het opzeggen over te laten aan de provider.
Ze hebben onderling afspraken gemaakt om te wachten tot de nieuwe provider het sein geeft dat de verbinding is geslaagd waarna dan pas de boel wordt afgesloten.
Dus geen paniek over je verbinding.

 

Ze hebben mij nu verkeerde bestelling gegeven, geen actie helemaal niks! Zo vaak gebeld afgelopen week. Niet eens de nieuwe actie met tablet. Andere bestellingen geannuleerd. KPN geeft verder geen gehoor aan mijn klachten… Wat moet ik nu doen ? Ik baal hiervan.

Er staan nu zo veel notities in hun systeem… maar echter niks opgeleverd..