Skip to main content

beste allen,

vandaag gebeurt mij toch iets bijzonders, ik hoor de reclame van KPN en denk ik ga het eens checken. 

de laatste tijd heeft mijn ontvanger wat kuren en ik heb nog een oude experiabox v10.

 

gecheckt en je kan nu voor 3mnd €35-, (daarna €57) incl 9mnd Viaplay en experiabox v12 een abo krijgen. ik betaal €60-, voor tv basis en internet 200/200 ben prima tevreden.

 

ik ga in de chat en vraag of dit ook voor bestaande klanten kan, de bijlage met de uiteindelijke conclusie. in wit Gert in groen ik.

ik werk zelf als verkoper bij een groothandel maar mijns inziens begrijpt deze werknemer het niet helemaal. hij is netjes en aardig maar in eerder berichten geef ik aan dat ik best €60- wil blijven betalen maar graag als oude klant ook gebruik wil maken van hardware updates en aanbiedingen.

ik ga het maar eens bij storingen proberen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Vincent. S ,

Welke tv ontvanger heb je?De v10 is prima,Welk probleem heb je daarmee?


gecheckt en je kan nu voor 3mnd €35-, (daarna €57) incl 9mnd Viaplay en experiabox v12 een abo krijgen.

Dat is alleen voor nieuwe klanten. U bent geen nieuwe klant. Nieuwe klant bent pas als u 6 maanden geen digeenen van KPN heeft afgenomen. 


ik werk zelf als verkoper bij een groothandel maar mijns inziens begrijpt deze werknemer het niet helemaal.

Hij begrijpt het heel goed. Hij weet dat 9 van de 10 klanten uiteindelijk toch niet overstapt naar een andere provider. 


@nick 83, 

 

Dat begrijp ik, maar geef me dan een nieuw modem en een ontvanger. en inderdaad wellicht stap ik niet over maar als 1 vd 10 overstapt en er komt er geen voor terug dan ga je toch klanten verliezen.

Daarbij deel ik dit soort dingen wellicht op mijn socials en met de mensen die ik tegen kom.

en zij delen het ook weer wellicht worden het er dan wel 1000 die zich niet aansluiten bij KPN.