Skip to main content

beste allen,

vandaag gebeurt mij toch iets bijzonders, ik hoor de reclame van KPN en denk ik ga het eens checken. 

de laatste tijd heeft mijn ontvanger wat kuren en ik heb nog een oude experiabox v10.

 

gecheckt en je kan nu voor 3mnd €35-, (daarna €57) incl 9mnd Viaplay en experiabox v12 een abo krijgen. ik betaal €60-, voor tv basis en internet 200/200 ben prima tevreden.

 

ik ga in de chat en vraag of dit ook voor bestaande klanten kan, de bijlage met de uiteindelijke conclusie. in wit Gert in groen ik.

ik werk zelf als verkoper bij een groothandel maar mijns inziens begrijpt deze werknemer het niet helemaal. hij is netjes en aardig maar in eerder berichten geef ik aan dat ik best €60- wil blijven betalen maar graag als oude klant ook gebruik wil maken van hardware updates en aanbiedingen.

ik ga het maar eens bij storingen proberen

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Vincent. S ,

Welke tv ontvanger heb je?De v10 is prima,Welk probleem heb je daarmee?


gecheckt en je kan nu voor 3mnd €35-, (daarna €57) incl 9mnd Viaplay en experiabox v12 een abo krijgen.

Dat is alleen voor nieuwe klanten. U bent geen nieuwe klant. Nieuwe klant bent pas als u 6 maanden geen digeenen van KPN heeft afgenomen. 


ik werk zelf als verkoper bij een groothandel maar mijns inziens begrijpt deze werknemer het niet helemaal.

Hij begrijpt het heel goed. Hij weet dat 9 van de 10 klanten uiteindelijk toch niet overstapt naar een andere provider. 


@nick 83, 

 

Dat begrijp ik, maar geef me dan een nieuw modem en een ontvanger. en inderdaad wellicht stap ik niet over maar als 1 vd 10 overstapt en er komt er geen voor terug dan ga je toch klanten verliezen.

Daarbij deel ik dit soort dingen wellicht op mijn socials en met de mensen die ik tegen kom.

en zij delen het ook weer wellicht worden het er dan wel 1000 die zich niet aansluiten bij KPN.

dat is duurder dan ff een modem en ontvanger gaan vervangen.

 

 

 


Wees blij dat je nog een V10 hebt. Die is gewoon nog prima actueel, heeft pas nog weer een update gehad. Die is dus hartstikke up to date :wink: .  De V12 heeft nog wat kinderziektes.

Verder: de ontvangers Arris vip2952 en Arcadyan hmb2260 zijn ook nog volkomen courant. Worden ook nog uitgeleverd (net als de V10). Hebben ook nog geen 3 weken geleden de tot op heden laatste software-updates gehad.

Alleen de Motorola vip1853 is verouderd. Heeft ook '’aangepaste'’ software en dus niet alle mogelijkheden. Kan omgeruild via http://kpn.com/omruilen .

 


hoi Peter en Martijn,

 

dan houdt ik het bij de v10, ik zou alleen een gast netwerk op willen zetten maar inloggen en resetten lukt niet meer. ga morgen KPN maar eens bellen.

 

gr Vincent


Dat modem is nog prima. Dat word zelf uitgegeven aan nieuwe klanten die een verbinding krijgen over pairbonding. De Experiabox v10a en de KPN Box ondersteunen dat namelijk niet. 

Monteurs hebben de Experiabox v10 ook nog gewoon in de bus liggen. Bij problemen word het bestaande modem heel vaak ingewisseld voor dit model. Ook bij problemen met de KPN Box 12.

Dus er is geen reden om een goedwerkende Experiabox v10 om te ruilen voor een KPN Box 12.


Hoi @Vincent. S en welkom hier op het KPN Forum :)

Zo te zien zijn je vragen reeds beantwoord door onze community en ik kan hier eigenlijk heel weinig nog aan toevoegen! Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag.


Beste KPN,

 

Nee eigenlijk niet, mijn oorspronkelijke vraag was waarom ik als bestaande klant geen aanspraak kan maken op een mooie aanbieding?

 

En ik dan zo afgekapt wordt op de chat?

 

Gr Vincent 


Afgaande op de screenshot van de chat die je hebt toegevoegd, kan ik daar niet meteen uit halen dat je bent afgekapt. Ik begrijp echter dat jij dit gevoel wel hebt en wil je daar namens KPN dan ook oprechte excuses voor aanbieden. Het klopt trouwens wel dat mijn collega op de chat je geen aanbieding kan doen. Iedereen die klant wordt, kan bij de start van het abonnement eenmalig gebruik maken van een zogenaamd welkomstaanbod en dat is eenmalig. Soms is er iets mogelijk wanneer je nog een wat ouder type abonnement hebt; stap je over op de nieuwe propositie dan is er soms wel iets mogelijk met korting. Om te kijken wat hierin eventueel mogelijk is, zou ik je adviseren om contact op te nemen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens dan aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Mocht je al een KPN Hussel abonnement hebben dan is een verlengaanbod in principe niet mogelijk, het spijt me.