Skip to main content
Vraag

wireless lampje brandt niet, rest wel

  • November 20, 2019
  • 15 reacties
  • 9952 keer bekeken

experia box v9 wireless lampje brandt niet

rest allemaal wel

bij reset brandt het lampje even dan weer uit

wat kan ik doen?

gr

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 20, 2019

Heeft u wifi versterkers? Experia WiFi's? Want dan hoort dat.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 20, 2019

Oké thx

maar de WiFi valt ook steeds weg iPad iPhone valt steeds terug op 4g

vanmorgen begonen met de melding dat het wachtwoord voor WiFi onjuist was.

kun je me hier ook mee helpen?


  • Nieuwkomer
  • November 20, 2019

Oké thx

maar de WiFi valt ook steeds weg iPad iPhone valt steeds terug op 4g

vanmorgen begonen met de melding dat het wachtwoord voor WiFi onjuist was.

kun je me hier ook mee helpen?

Ik heb hetzelfde probleem! Alleen de draadloze wifi werkt niet :-(  Rest wel. Is het bij jou al opgelost Sparky?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 20, 2019

Probleem nog niet opgelost

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 20, 2019

Welke experia heb je?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 20, 2019

Nogmaals: heeft u wifi versterkers? Ja of nee? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 21, 2019

Experia box v9

en met wifiversterker


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 21, 2019

Ja ik heb een wifi versterker


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 21, 2019

Ok. Waarschijnlijk hebben die Experia WiFi's een update gehad. Check dit topic:

https://forum.kpn.com/internet-9/experia-wifi-update-1-00-26v3-484206


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 21, 2019

Ga ermee aan de slag

je hoort nog

thx


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Sparky1969 Welkom op het forum. Ik zie dat je al op weg geholpen bent door de mede forumgebruikers. De kans is groot dat je situatie inderdaad zo is als @Nick83 zegt, zou je kunnen laten weten of het uitvoeren van de stappen in het andere topic heeft geholpen? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2019

Hoi,

dacht met wifi versterkers opnieuw opstarten heb het gered maar vanmorgen wederom wifi eraf.

nu wifi versterkers eruit gehaald en experiabox gereset 

je hoort het nog

gr


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Sparky1969 Ik zie dat de andere forumgebruikers je al een aardig eind op weg geholpen hebben. Zou je mij kunnen laten weten of het ondertussen al gelukt is? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 25, 2019

Hoi allemaal

het lijkt erop dat met het resetten van dd experiabox en wijziging van het kanaal het probleem is opgelost

zo niet meld ik me weer


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Sparky1969 Goed om te horen dat het probleem opgelost lijkt te zijn. Mochten er toch nog problemen ontstaan dan hoor ik dit natuurlijk graag.Â