Hallo,
Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie maar ik kreeg vorige week al meldingen van mijn alarmsysteem dat mijn internet telkens weg viel. Toen heeft KPN op afstand mijn modem gereset en werkte het weer heel even, en heb ik het maar even gelaten zoals het was tijdens de vakantie. Nu kom ik gisteren thuis en werkt het nog steeds niet.
Om de haverklap(minuten) gaat wifi aan en weer uit, ook bij de televisie is dit zo. Op het modem(experia 12) branden af en toe alle lampjes groen maar ook af en toe alleen “power” op rood. Ik ben zelf goed weggelegd met zulke systemen en heb al het een en ander geprobeerd maar tot op heden wil niks werken. Laatste contact vanmiddag met KPN hebben ze het over de voedingskabel van het modem gehad dat het hier aan zou kunnen liggen maar dat lijkt mij sterk. Wie heeft er nog tips om te kunnen controleren/te doen?
Er lijkt dat er tijdens mijn vakantie in de straat gegraven is ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben omdat ik toch af en toe wat wifi/tv heb.
alvast bedankt!!