Skip to main content

Hoe gaat mijn glasvezel werken als het niet aangesloten is , mijn abo gaat vandaag in 12-10 ,waar moet mijn rode kabeltje in ?

@earoest  De rode UTP=kabel gaat van het modem naar de router. Op het modem komt het glasvezel binnen. Van daaruit dient de rode kabel nar de router te lopen.

Wat voor modem en router heb je? Foto's zou nog beter zijn. Dan ben je zo online (als er tenminste geen monteur hoeft te komen).


Ik heb een experia v10 modem, ik weet dat het "rode" kabeltje in de WAN aansluiting moet ,maar aan de muur is een wit kastje geplaatst van de glasvezel, maar daar kan geen (UTP) stekker  in !


Ik heb een experia v10 modem, ik weet dat het "rode" kabeltje in de WAN aansluiting moet ,maar aan de muur is een wit kastje geplaatst van de glasvezel, maar daar kan geen (UTP) stekker  in !

Dan moet er nog een monteur langskomen om daar een glasvezelmodem overheen te schuiven.


Dan ben ik wel benieuwd wanneer die dan eventueel langs gaat komen ?


Dan moet er inderdaad een monteur komen zoals Nick zegt. Op dit moment is het dus nog niet actief. Je zou voor de zekerheid even de klantenservice kunnen bellen en vragen of er een monteur ingepland is/wordt. de klantenservice is bereikbaar via 0800-0402. Spreek in dat je een medewerker wilt spreken.


okay  ,ga ik doen .