Beantwoord
Wonen in BE. KPN abonnement aanhouden?
Wij overwegen om voor een paar jaar in Antwerpen te gaan wonen (ivm werk), maar een van de dingen die ons tegenhoudt, is ons KPN-abonnement (alles compleet). Die zouden we graag willen aanhouden. Is dit mogelijk?
Beste antwoord door PeterG
Mobiel kan indien je het op een NL adres kunt zetten. Met meerdere mobielen op dat adres heb je KPN Compleet.
Zonder vast internet van KPN heb je geen verdubbeling v.d. bundels. Vast internet van KPN kan niet in Antwerpen.
Is er vast internet v. KPN op het adres waar je je mobielen dan registreert heb je mazzel.
Voor je diensten thuis zul een Belgische provider moeten nemen. Dat valt natuurlijk niet onder Compleet.
Voor Thuis diensten in België heb ik me toevallig gisteren in verdiept voor een andere klant van KPN die naar België verhuist. Zie hier.
Dus wat je forumnaam "KPN ITV in het buitenland" betreft: dan kan niet.
Bekijk origineelZonder vast internet van KPN heb je geen verdubbeling v.d. bundels. Vast internet van KPN kan niet in Antwerpen.
Is er vast internet v. KPN op het adres waar je je mobielen dan registreert heb je mazzel.
Voor je diensten thuis zul een Belgische provider moeten nemen. Dat valt natuurlijk niet onder Compleet.
Voor Thuis diensten in België heb ik me toevallig gisteren in verdiept voor een andere klant van KPN die naar België verhuist. Zie hier.
Dus wat je forumnaam "KPN ITV in het buitenland" betreft: dan kan niet.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.