Skip to main content

De komende week wordt hier in het gebouw gestart met het aansluiten van glasvezel door de firma BTB techniek.  Wat houdt dit in voor mijn abonnement. Word ik nu automatisch hierop aangesloten?

@rbe049 als u al een abonnement heeft wordt dat tzt automatisch en kosteloos omgezet.  Hou er wel rekening mee dat dit enkele weken zo niet maanden kan duren. 


Hallo @rbe049 als er eenmaal een glasvezelpunt in je meterkast of elders is geplaatst kun je de status nog even controleren op www.kpnnetwerk.nl via je postcode/huisnummer.

Als daar staat dat je verbinding klaar is en je een provider kunt kiezen, kun je aan KPN, de provider, vragen of je ze willen migreren van koper naar glas. Dan wordt e.e.a. in werking gezet.

 


Is het glasvezel van KPN? Niet van een andere partij? 


Hoi @rbe049, welkom bij ons op de forum. De vraag is inderdaad van wie het glasvezelnetwerk is dat bij jou wordt aangelegd. BTB klinkt als een aannemer die voor een grotere partij werkt, ik weet niet welke. Of het glasvezel is wat wij gebruiken kan je zien op de website die Jan al noemt, KPN Netwerk. Daar kan je de status en planning van jouw adres zien en kan je je aanmelden om op de hoogte te worden gehouden.