Skip to main content

Mij is beloofd dat ik een nieuw modem zou krijgen, omdat de eperiabox v12 die ik bezit een ondraaglijk, irritant hoog geluid veroorzaakt. Op de eerste dag na het weekend zou ik een mailtje krijgen met instructie om dat ding om te ruilen. Twee dagen later nog niks ontvangen, dus erachteraan gebeld.
 

De manier waarop ik te woord werd gestaan, vond ik nogal vreemd. Waarom werd reden die ik gaf meteen in twijfel getrokken door jullie helpdeskmedewerker? Ook heel vervelend dat ‘enorme drukte’ door hem als reden van vertraging werd opgegeven. Uhuh.. Ik zou zeker die week nog een mailtje ontvangen. Een maand later heb ik nog steeds geen bericht. Echt schandalig hoe je als klant gewoon aan de kant gezet wordt. Ik zit serieus te denken om verder te kijken naar een andere provider. KPN dit is al de derde klacht binnen één jaar tijd. Jullie krijgen van mij lekker weinig sterretjes!

Hoi @Dahu

Ai, een piepend modem is natuurlijk niet meer van deze tijd. Dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling, ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is en help je graag verder. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? Geef even een seintje wanneer je dat hebt gedan. :smiley:


Hoi @Hanna_ ,

Ik heb zojuist mijn profiel geüpdatet met de aanvullende gegevens.

 

 


@Hanna_ ,

Wat vind je er nou zelf van?

 

Het is inmiddels 10 dagen geleden en ik heb nog steeds geen bericht van je.

Laten we dit probleem nou afhandelen in plaats van telkens op te schalen!