Skip to main content

Edit: storing is opgelost, maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord op mijn vraag

Ik heb deze vraag ook van iemand anders gezien. 

Bij de internet check geeft hij aan dat de KPN verbinding correct werkt en er een probleem is bij mij thuis. Echter staat er een grote rode kruis bij het netwerk Wijkcentrale… Lijkt me niet dat dit dan iets bij ons thuis is? Ik heb overigens ook alle stappen gevolgd om het weer aan de praat te moeten krijgen, behalve het resetten van de router.

Kan iemand mij verder helpen?
 

 

Hi @loisw en welkom op het forum! 

Fijn dat de storing inmiddels is opgelost. Wat de wijkcentrale betreft, onze storingsdienst houdt in de gaten of er veel uitval van diensten wordt gemeld bij een postcodegebied. Mochten meer mensen op de storingspagina dezelfde regio opgeven, dan zullen zij onderzoek doen en kunnen constateren of er een storing is. Zo ja, dan wordt deze ook op de website vermeld. 

Dat kan soms even duren, maar mocht je dit weer een keer zien op de storingspagina, dan kun je ook altijd met ons bellen via 0800-0402. Voor storingen zijn we 24/7 bereikbaar en dan heb je snel contact hierover! Dan weet je ook waar je aan toe bent.