Skip to main content

In Raamsdonkveer gaat Delta een glasvezel netwerk aanleggen...er zijn maar enkele telecomaanbieders betrokken en KPN is daar niet bij betrokken. Nu kan ik uiteraard overstappen maar wellicht is er zicht op dat KPN in de nabije toekomst dit gaat uitrollen in Raamsdonkveer.  Weet dat iemand dat?  Maakt de keuze wat gemakkelijker wellicht.

Als Delta er is, is de kans zeer klein dat KPN erbij komt, maar je  kunt  eens kijken bij www.kpnnetwerk.nl door het ingeven van je postcode.


Delta / Caiway zullen zoals JanD zegt niet op korte termijn hun diensten voor anderen aanbieden... Ik zit er ook al jaren op te wachten.

 


Das duidelijk....jammer..

 

 

*fijne avond*


Zodra een aanbieder glasvezel gaat aanleggen in een gebied hebben ze een concurrentiebeding van minimaal 2 jaar


In het Westland dus al jaren geen veranderingen.


Zodra een aanbieder glasvezel gaat aanleggen in een gebied hebben ze een concurrentiebeding van minimaal 2 jaar

Hoe bedoel je die, wil je die eens uitleggen????

Delta / Caiway zullen zoals JanD zegt niet op korte termijn hun diensten voor anderen aanbieden... Ik zit er ook al jaren op te wachten.

 

Bij Delta is het wel mogelijk om als andere bedrijf je diensten aan te bieden, maar waar KPN steeds van beschuldigd word om de tarieven te hoog te houden voor anderen, zelfs toen het nog door de ACM getoetst en goedgekeurd werd doen hun het nog bonter, die prijzen liggen nogal wat hoger, dus willen ze het niet, m.a.w. er is geen droog brood aan te verdienen.