Skip to main content

Op 05-03 heb ik met KPN-support gebeld omdat de WPS-knop dienst weigerde. Er zou een nieuwe router worden gestuurd. 

Ik heb daarna nog 2 maal gebeld o.a.met de vraag/mededeling dat de Experia V10 nu helemaal dienst weigerde. De laatste keer, gisteren kon de bereidwillige dame niet aangeven hoe het zat met de verzending. Zij heeft een mail gestuurd naar de persoon die de router zou versturen. Zij heeft ons overigens keurig een uitbreiding op de 2 internetbundels van onze telefoons gegeven. Dan kunnen we via hotspot nog iets in ieder geval. Maar tv kijken op een oude iPhone is niet geweldig.

Het is nu 11-03 en we hebben nog niets ontvangen.. Ik betwijfel dus of het wel goed gaat zo..

Kan iemand van KPN dit uitzoeken? 

Dat zou fijn zijn!

Met vriendelijke groet,

Tom Berends

Hoi @Lengerke, welkom hier. 

Ik begrijp dat je nu geen werkend modem hebt? Dus helemaal geen diensten? Ik wil graag eens kijken hoe het ervoor staat. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Dat klopt, nog geen werkend modem.

Hebben extra ma’s gekregen, dank daarvoor!

Kijken nu tv op de iPhone..


Ik zag zo geen nieuwe onderweg, excuses. Vermoedelijk door een foutmelding. Maar via een collega heb ik wel een opgestuurd gekregen. Ik stuur je privé waar je deze morgen op kan halen. 


Heel fijn Bart, bedankt zover!


De v10 doet niets meer? Alle lampjes uit op dat ding?


We hebben nu een werkende KPN Box 12, heel fijn!

Alleen WPA3 kan ik niet instellen.. Iemand een idee?


@Lengerke    WPA3 is nog niet aanwezig. Daarvoor komt nog een software update.


Aha! Bedankt Ruud!


Top dat het nieuwe modem is ontvangen en werkt. En ja WPA3 is er nog niet zoals RBxx al aangeeft. 


Dank allemaal!