Skip to main content

Iemand meer last van door dat ze bezig zijn met glasvezel kavel kapot en kpn doet niks omdat ze geen monteurs in weekend hebben absurd en heel slecht van kpn heel weekend zonder tv en wifi krijgen we dan vergoeding door fouten van ander voor zoveelste keer iemand meer last van dat kpn niks doet?

Goedemiddag @Deed  Je hebt dus storing?

Ik lees niet in welk postcode gebied je woont , dus mensen kunnen ook niet melden of ze er ook last van hebben.

Ik heb (even afkloppen) nooit problemen met storingen enz.

Dat er geen monteurs zijn in het weekend snap ik wel. Hoe weet je dat de kabel stuk is?

 

Vergoeding klik hier Maar daarmee is je probleem niet opgelost! 
Hopelijk komt het nog goed! Werkt de app ook niet? Heb je ook mobiel van KPN misschien kan je dan een hotspot maken? Wie weet kan een moderator je extra internet geven zodat je in iedergeval  extra internet op je foon hebt 


Zij collega van u aan telefoon dat kabel kapot is en postcode is 4926**


Hallo @Deed, welkom. 

Begrijp ik goed dat jij een storing hebt omdat de glasvezel kabel is gebroken? wat vervelend om te horen!’

Heb je al contact gehad met mijn collega's van de klantenservice? (Te bereiken via 0800-0402) Afhankelijk van de storing en de situatie kan het soms inderdaad een aantal dagen duren voordat het probleem is opgelost, maar we proberen altijd zo snel mogelijk te handelen uiteraard. Als wij iets voor jou kunnen betekenen hoor ik het graag. 


@Deed  Ik werk niet voor KPN. 

Heb je ook mobiel internet van KPN? Vraag dan unlimited internet  als tegemoetkoming voor een paar dagen tot het is opgelost zodat je via de app TV kan kijken.

 

 


@Cristien nee heb ik niet maar hoe kan zijn dat er niemand in weekend werk zijn toch storingsdienst voor ook al betaal je dan voor je kan iemand toxj nie theel weekend zonder tv en internet zetten 


@Deed  Ik werk niet voor KPN. 

Heb je ook mobiel internet van KPN? Vraag dan unlimited internet  als tegemoetkoming voor een paar dagen tot het is opgelost zodat je via de app TV kan kijken.

 

 

Toxh bedankt voor je bericht 


@Cristien nee heb ik niet maar hoe kan zijn dat er niemand in weekend werk zijn toch storingsdienst voor ook al betaal je dan voor je kan iemand toxj nie theel weekend zonder tv en internet zetten 

Ik snap dat dit niet fijn is! Tegenwoordig is het bijna levenslucht.
 

Ik heb geen inzicht in de monteurs van KPN maar ik weet wel dat ze kei hard werken en hoogstwaarschijnlijk al bezig zijn.
 

Ook de monteurs hebben een volle agenda en soms helaas geen vleugels. Heel veel sterkte! Misschien een bioscoopfilm zoeken.
Het kan vandaag nog zonder coronacheck

De slag om de Schelde is een spannende oorlogsfilm (kan ik mits je er van houd) van harte aanbevelen 


Als de glasvezelkabel kapot is, moet KPKnetwerk dit oplossen, niet KPN de provider. Dit forum is van KPN de provider. 

Is er al een afspraak gepland? 

Is er een noodpakket gestuurd? Wifi dongel en digitenne. Kan de volgende dag in huis zijn.


Als de glasvezelkabel kapot is, moet KPKnetwerk dit oplossen, niet KPN de provider. Dit forum is van KPN de provider.

Klopt, maar de procedure is dat KPN eerst een monteur stuurt om alles te checken, die monteur zal KPN Netwerk aansturen. De klantenservice kan niet direct KPN Netwerk inschakelen, er zal altijd een monteur aan te pas moeten komen.


Als de glasvezelkabel kapot is, moet KPKnetwerk dit oplossen, niet KPN de provider. Dit forum is van KPN de provider.

Klopt, maar de procedure is dat KPN eerst een monteur stuurt om alles te checken, die monteur zal KPN Netwerk aansturen. De klantenservice kan niet direct KPN Netwerk inschakelen, er zal altijd een monteur aan te pas moeten komen.

 

Helemaal juist. Maar blijkbaar is het al bekend, anders weten ze dat niet.

 

Zij collega van u aan telefoon dat kabel kapot is en postcode is 4926**

Â