Skip to main content

Op 5 Februari abonnement afgesloten bij kpn.  Volgens kpn gaat het abonnement op 19 maart starten.

nu is 19 maart op een zaterdag, op zich geen probleem, maar de glasvezel ligt tot aan de voordeur, dus vanmorgen gechat met medewerker, die kan mij niet verder helpen, gaf me een link door en vervolgens werd meteen de chat beëindigd. Had nog niet de tijd om de link te bekijken. 
Als dit al zo gaat beginnen, dan beloofd dit niks goeds.

 

Hallo @Jos4938 via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode de status zien van jouw glasvezelverbinding.

verder kun je bij www.kpn.com ook je order- c.q. bestelstatus zien.

Succes.

 


Beste @Jos4938, welkom! Wat jammer om te lezen dat er zoveel onduidelijkheid is! Heb je, na het chatten, inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Wat JanD zegt, klopt helemaal. Via KPN Netwerk en via onze website kan je de verschillende statussen zien. Via het forum heb je verder vooral contact met andere klanten. De moderators zijn er ook, maar, zoals je hebt kunnen zien, kan het even duren voordat je een reactie krijgt. Je kunt voor dit soort dingen het beste even bellen met 0800-0402. Mocht je toch willen dat ik een kijkje neem, vul je dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar.


Hallo marcia

Inderdaad het klopt wat Jan zegt, heb afgelopen maandag ook contact gehad met kpn netwerk.

ze konden me op dat moment niets zeggen en zouden me nog maandag of op zijn laatst dinsdag terugbellen.

Wat denk je, ik ben nog altijd aan het wachten op het belletje.

ik ben hier al helemaal klaar mee, telefonisch mensen lastigvallen om een contract af te sluiten, dat gaat wel snel, maar daar houd het ook mee op.

Ik wil en hoef jullie contract ook niet meer en zal de bestelling met contract annuleren.

waardeloze service van KPN.

 

jos


Het vervelende is dat, als KPN Netwerk nog niet klaar is, dat wij (KPN) nog niets kunnen doen. Dit zijn echt twee aparte zaken. KPN Netwerk is een eigen bedrijf dat los staat van de KPN klantenservice. Je hebt je profiel niet ingevuld, dus ik kan niet kijken hoe het er vanuit ons voor staat, maar ik begrijp dat je dit ook niet meer wilt. Heel jammer:disappointed_relieved: . Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.