Skip to main content

Voor 18:00 geen problemen met World of Tanks kunnen spelen of op de website komen, maar sinds nu net kan in niet meer inloggen in de game World of Tanks.

Is er iets aan de hand bij KPN?

Ik denk niet bij KPN want overige websites werken toch wel?


ook de website van World of Tanks en alle Wargaming gerelateerde zaken werken niet meer via het internet.

FF heel simpel, iets kan niet zomaar wel werken en altijd gewerkt hebben en nu opeen niet meer werken. Andere mensen die ook KPN hebben en ook het spel spelen hebben hetzelfde probleem nu opeens.

 

ter aanvulling, wanneer ik NordVPN aanzet, dan kom ik prima in het spel. Dus moet ergens bij KPN liggen.


Wie zegt dat het aan KPN ligt? Het is niet zo dat KPN alle netwerkverbindingen beheert van jou tot aan World of Tanks. Als je behendig ben raad ik je aan om eens een traceroute uit te voeren en die hier te delen.

En anders is het vast wel zinvol om dit probleem bij de maker van World of Tanks neer te leggen.


Ik kan nu iig gewoon aanloggen (op de website en in de launcher) en de game downloaden dus of het KPN of Wargaming.eu was ik vermoed dat het nu iig opgelost is


ook de website van World of Tanks en alle Wargaming gerelateerde zaken werken niet meer via het internet.

FF heel simpel, iets kan niet zomaar wel werken en altijd gewerkt hebben en nu opeen niet meer werken. Andere mensen die ook KPN hebben en ook het spel spelen hebben hetzelfde probleem nu opeens.

 

ter aanvulling, wanneer ik NordVPN aanzet, dan kom ik prima in het spel. Dus moet ergens bij KPN liggen.

Wat is op dit moment de stand van zaken @MichelC, kun jij inmiddels weer World of Tanks spelen?


Hoi @JanZ_ ,

Yes, het werkt weer.


Hoi @JanZ_ ,

Yes, het werkt weer.

Goed om te lezen en bedankt voor het laten weten @MichelC !

 

Achteraf durf ik niet te zeggen waar de oorzaak precies heeft gelegen maar ik ben blij dat het euvel is verholpen. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag, voor nu alvast een mooie avond toegewenst :) 


Ik heb hetzelfde probleem vandaag. Ik speel het spel World of Tanks met 3 andere vrienden die ook allemaal KPN hebben. En geen van ons kunnen wij nog op de server terecht. Ook om 00:30 worden wij uit de server gegooid. Als ik dan een VPN gebruik of TELE2 op mijn telefoon kom ik gewoon op de site terecht. Dus dit lijkt mij toch echt een KPN probleempje. 


ik heb precies het zelfde probleem voor de zoveelste keer deze week er is echt iets mis bij kpn. als ik via mijn telefoon(vodafone) dan kan ik wel gewoon op de servers komen


Dank jullie wel voor het bevestigen.