Skip to main content

Hoi, Bij toevoegen van een nieuw device, in dit geval een leestrip, lukt het niet deze toe te voegen nadat ik de procedure hebt gevolg door WPS knopje in te drukken zodat led aan zijkant experiabox V10A blauw/rood knippert.

Omdat ik dit meerdere malen heb gedaan ook met andere device heb ik een werkend device ontkoppeld en de was procedure voor dat device opnieuw uitgevoerd. ook dat device krijg ik nu niet meer gekoppeld.

Daarop heb ik de experibox via de KPN resettool teruggebracht naar fabrieksinstellingen en nogmaals geprobeerd zonder succes. 

Omdat ik nu 3 devices niet meer gekoppeld krijg waarvan er 2 eerder werkte verdenk ik de Experiabox V10A als gemeenschappelijk deel van het probleem. Wie kan me verder helpen?

Heeft u al geprobeerd om de apparaten toe te voegen door gewoon het wachtwoord in te voeren?


Hoi dank voor je reactie. Ik zou even niet weten hoe ik dat moet dien voor een ledstrip. 
gr Ger


Hoi @GervW, welkom op ons forum!
In mijn ervaring is het meestal een optie dergelijke apparaten in te stellen met een app via je telefoon. 
Hoe het precies werkt is natuurlijk altijd even afhankelijk van het apparaat.
Heb je het inmiddels nog werkend kunnen krijgen?

In dit topic kun je alles vinden over de V10a:

Knoppen

WPS / Wifi

Hiermee kun je apparaten verbinden met de wifi zonder het wachtwoord te hoeven ingeven. Druk 2 seconden op de WPS knop aan de zijkant. Je hebt dan twee minuten de tijd om je apparaat via WPS te verbinden.

Deze zelfde knop is ook te gebruiken om de wifi aan of uit te zetten. Druk hem daarvoor 10 seconden in. Het wifilampje gaat dan aan of uit om aan te geven dat het gelukt is. 


Hoi,

Al heel wat tijd geprobeerd ze connecten, idd via de app van de led-strips .. inmiddels zijn de led-strips geconnect. Een van de 3 airco wifi modules lukt nog steeds niet evenals een van de 3 wifi thermostaten voor de vloerverwarming lukt ook niet. 

Ik heb het idee dat het dus niet aan de router ligt maar durf geen device meer ‘te vergeten’ om deze opnieuw te connecten. Want ik vrees dat het dan niet meer lukt, zoals eerder bij de airco-module en thermostaat.

Ik heb ook geen idee waarom de led-strips nu wel connecten… al heb ik de router gereset, naar fabrieksinstellingen gebracht en de devices verwijderd (vergeten).

Als ik weer de moed heb, ga ik het weer proberen. Nu wat andere zaken die belangrijker zijn. Beide apparaten kan ik ook manueel bedienen.

 

Voor nu dank voor uw hulp.

vr gr Ger