Skip to main content

Ik ben een oude klant van Telfort(was dochter bedrijf KPN)

en ben al jaren in het bezit van de Xperiabox V8 en ben daar eigenlijk nooit echt tevreden geweest over de wifi, die is gewoon erg slecht! We leven met 5 pers. onder een dak en allemaal hebben we een laptop en mobiel dus dit geeft problemen. Dit is inmiddels al de tweede experia-box maar het probleem blijft, nu heb ik al eens geprobeert om de v8 in te ruilen voor v10 maar dat doen ze niet. nieuwe klanten krijgen de nieuwste apparatuur maar bestaande klanten moeten het maar doen met verouderde apparatuur! wat is jullie ervaring hiermee?

Hoi @butcher12, welkom op het forum en natuurlijk ook bij KPN!

Wat jammer om te lezen dat je nooit tevreden bent geweest over de wifi van de Experia Box V8. Wifi is tegenwoordig erg belangrijk dus ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik ben daarom benieuwd of je de Wifi Manager op onze site al eens hebt doorlopen? Hiermee ga je de instellingen van je wifi bij langs door middel van een online stappenplan, blijkt hieruit dat je via de wifi een trage verbinding ontvangt (onder de 20 Mbit/s), dan komt de online tool met een gratis oplossing. Bijvoorbeeld in de vorm van twee gratis Experia Wifi's of een gratis afspraak met de wifi-monteur. Het is daarvoor belangrijk om de Wifi Manager twee keer achter elkaar aan te doorlopen.