Skip to main content

Mijn internet abonnement (100/100) van xs4all is overgezet naar de techniek van kpn. Ik heb altijd een stabiele verbinding en een lage ping gehad. Ook nadat mijn abo is overgezet naar kpn heb ik een snelle verbinding. Ik zit eraan te denken om een internet abonnement (1000/1000) van kpn te nemen alleen weet ik dus niet of ik dan dezelfde kwaliteit internet ga krijgen. Internet van xs4all is nu iets duurder dan die van kpn. Dus mijn vraag is. Lopen de verbindingen van kpn en xs4all nou over 1 zelfde lijn of niet want ik wil mijn stabiele verbinding en lage ping houden zoals die nu is. Ik hoop dat iemand hier meer over weet. 
 

Groet,

Mert

Hallo @Mertk , je krijgt de bekende KPN-kwaliteit, in de praktijk zul je netto tussen de 900 en 940Mbit/s up/down halen, bekabeld gemeten met 1 computer rechtstreeks aan het modem met de geschikte LAN-kabel.


Hoi @Mertk . Welkom op het forum.

Je wilt dus niet binnen je bestaande abonnement de snelheid verhogen maar je wilt over op ‘hussel’ van KPN? Er zal dan niet zoveel veranderen. De techniek blijft hetzelfde als waar je nu ook al op draait. 


Dat is duidelijk. Bedankt heren!