Skip to main content

Zelfde probleem. Internet valt regelmatig weg. Dit had ik nooit bij xs4all. Opnieuw modem resetten heeft geen soelaas geboden. Wat nu kpn want ik betaal voor een werkende verbinding.

 

Admin: afgesplitst

Hallo @stef vd steen, welkom! Wat jammer om te lezen dat jouw internet steeds wegvalt! Gaat het hierbij om bekabeld of draadloos internet? Welk modem gebruik jij? En ben je daadwerkelijk overgestapt naar KPN of alleen technisch omgezet. In dat eerste geval kan je nog steeds contact opnemen met XS4ALL via telefoonnummer 020 398 76 66. Iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur. 

We denken hier natuurlijk ook graag met je mee. Laat het gerust weten als je dat wilt!


Ik ben technisch overgezet door jullie,  Het gaat om draadloos internet Ik heb en had het fritz box modem 7590 al geruime tijd.   

 


Als je je apparatuur bekabeld aansluit, merk je dan nog steeds dat het wegvalt? En heb je de Fritz Box uit en aan gehad of écht gereset op deze manier:

Fabrieksinstellingen van de FRITZ!Box laden

  1. Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!
  2. Klik in het menu "System" op "Backup".
  3. Klik op het tabblad "Factory Settings".
  4. Klik op de knop "Load Factory Settings".

Mocht je ook bekabeld tegen problemen aanlopen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Als het alleen wifi is, wellicht kan je dan ons topic voor oplossingen bij trage en wegvallende wifi eens doornemen. 


Met kabel geen problemen. Fritz box is gereset mbv helpdesk op de beschreven manier.


Heb je iets gehad aan het topic waar ik naar linkte? Daar staat meer informatie over wegvallende wifi. Als je bekabeld geen problemen ondervindt, dan lijkt er met jouw modem in ieder geval niets aan de hand.