Skip to main content

In maart is mijn abonnement omgezet maar niet goed gegaan nogmaals ingediend bij xs4all maar deze zijn afhankelijk van kpn maar er gebeurd niks.

Toch maar overstappen naar 10 jaar ?

 

Wat is er niet goed gegaan? Wat ervaart u? Tegen welk probleem loopt u aan?


Beste Rob van Leeuwen,

 

Bedankt voor uw bericht.

 

Vervelend om te horen dat de mailbox *********@xs4all.nl met alias *********@xs4all.nl nog niet hersteld is.

 

Onze excuses hiervoor.

 

Graag help ik u verder.

Ik zie in het systeem dat het ticket CC0000019138248 gesloten is omdat de mailbox **********@xs4all.nl niet meer aangemaakt kon worden onder uw klantnummer.

 

Hierop heb ik nu een nieuw intern ticket:

 

OPENSTAAND TICKET

Ticketnummer: CC0000019274005

Aangemaakt op:              27-07-2022

 

Aangemaakt met verzoek tot herstel van:

 

*********@xs4all.nl met alias ********@xs4all.nl onder uw klantnummer 4**********.

 

Het zal dan een niet een **********@xs4all.nl mailbox worden, maar een variant hierop.

 

 

Admin: Gegevens verplaatst in verband met privacy.


Het emailadres staat waarschijnlijk in quarantaine. Een KPN medewerker hier op het forum kan deze daar weer uit halen zodat deze weer als alias toegevoegd kan worden.


Geld dit ook voor deze adressen het zou mooi zijn als deze ook terug gezet kunnen worden.

Dit gaat om:

************************

*admin: mailadressen verborgen.


@Rvl65 Rob, het lijkt me zeer onverstandig hier al uw mailadressen openbaar te maken! Misschien kunt u het zelf nog corrigeren middels de drie puntjes en ‘Bewerk’. Zo niet dan moet een moderator actie ondernemen. Je zult dit d.m.v. één op één contact met de helpdesk van XS4ALL moeten regelen.  Vul in ieder geval uw profiel volledig in waardoor een moderator misschien ook iets voor u kan betekenen.


Goedemiddag @Rvl65, als je nog een XS4all abonnement hebt kan ik je daar inhoudelijk helaas niet echt mee helpen. Ik moet je daarvoor toch echt verwijzen naar de XS4all klantenservice op: 020 398 76 66