Skip to main content

Ik heb geen y kabel en wil mijn experia box aansluiten. Kun je deze in de winkel kopen?

Hallo @Maarten1958 , voor een normale xDSL-verbinding wordt standaard een DSL-kabel meegeleverd bij de modem en is voldoende.

Heb je een hogere snelheid aangevraagd die d.m.v. ‘pairbonding’  gerealiseerd kan worden, dan wordt dit door een KPN-monteur geregeld, hij moet in de centrale/straatkast een aanpassing maken en bij jou thuis een aanpassing maken d.m.v. de Y-kabel die hij bij zich heeft.

 


Hoi Maarten, welkom hier. 

Een Y-kabel heb je alleen nodig bij bonding. BVDSL aansluiting. Anders is een normale kabel voldoende. Heb jij geen enkele kabel gekregen in je pakket? Dan kan ik dit alsnog opsturen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Maarten, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Hi alex ik hoor net aan de telefoon van jullie klantenservice dat de y kabel niet meer leverbaar is. Toch wel lees ik hier? Ik zoek er 1!


Dit topic is al 2 maanden oud. En hier staat niet dat er een y-kabel geleverd word. Hier staat dat een monteur de y-kabel meeneemt.


@Bas v velthoven Hi, welkom op het forum. 

Dat klinkt mij niet bekend in de oren, maar ik kijk het wel graag voor je na. Waar heb je dit voor nodig? Defect? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hi alex, ja kapot ☺️ Ik wil best een nieuw kabeltje bestellen zelf, maar ik kan ze nergens vinden.. hij gaat vanaf de adsl uitgang met twee klikkertjes de muur in. Welke heb ik nodig? Klantenservice zei dat ik zelf een nieuwe kabel moest bestellen bij allekabels.nl, zij zouden het kabeltje niet meer op voorraad hebben. 
 


Hi alex, ja kapot ☺️ Ik wil best een nieuw kabeltje bestellen zelf, maar ik kan ze nergens vinden.. hij gaat vanaf de adsl uitgang met twee klikkertjes de muur in. Welke heb ik nodig? Klantenservice zei dat ik zelf een nieuwe kabel moest bestellen bij allekabels.nl, zij zouden het kabeltje niet meer op voorraad hebben. 
 

Profiel is geüpdatet! Klantnummer helaas niet paraat


Ik snap welke het is. Ik kan het echter niet plaatsen dat ze niet op voorraad zijn, het is me zojuist gelukt om eentje voor je te bestellen. Misschien even tijdelijk, dat het daarom niet lukte. Hoe dan ook, het gaat maandag jouw kant op en hopelijk wordt het dinsdag bezorgd als het niet te druk is bij Post NL. :relaxed:


Hallo @Alex_P  en @Bas v velthoven ,op de zakelijke webshop is die Y-kabel gewoon te bestellen.

Heeft een ander forumlid binnen dit forum ook gedaan deze werk.

 


Super!! Bedankt


Geen dank, laat maar even weten of het met de nieuwe lukt.