Skip to main content

Beste allemaal, 

 

Sinds een week of 2 valt mijn internet een keer in de paar dagen 5 - 10 min. weg. Ik krijg bovenstaand bericht te zien als ik opnieuw probeer te verbinden. Vanmorgen gebeurde het weer en ditmaal had ik ongeveer 1 uur geen wifi. 
Ik heb de gerelateerde topics doorgelezen en zie eigenlijk dat er in veel gevallen een monteur langskomt. Aangezien mijn wifi momenteel weer goed werkt maar wij doordeweeks wel afhankelijk zijn van het internet ivm thuiswerken, vroeg ik mij af of er nog stappen zijn die ik kan ondernemen. Ik maak gebruik van de Experia Box V10.

Mvg, 

 

Emiel

@Emiel123 Hi Emiel, welkom op ons forum!

Zeker als je thuis werkt snap ik dat 't onhandig is als je verbinding steeds wegvalt. Ik lees dat je gebruik maakt van de WiFi verbinding en ben naar een paar dingen benieuwd. Hoe gaat het met de internetverbinding als je deze (eventueel tijdelijk) test via een bekabelde verbinding? Vallen er ook lampjes uit op de Experia Box wanneer de verbinding wegvalt, en welke zijn dit? Heb je naast internet bijvoorbeeld ook Interactieve TV in jouw abonnement, en zo ja, hoe gaat het daarmee? En heb je onze WiFi manager al eens gebruikt om de WiFi verbinding te optimaliseren?