Skip to main content

Beste KPN,

Vraag mbt een dienst wat een aantal jaren werd gebruikt en netjes maandelijks word afgeschreven(zakelijk). Maar tot ontdekking nooit is beëindigd na 4 jaar :-(

Als nieuwe werknemer kom ik tot ontdekking aangezien ik de telecomdiensten beheer en een dienst E-VPN Access waar ruim 4 jaar  geleden is gekozen voor een ander andere aanbieder wat in combinatie met ons softwear pakket is afgesloten en beter aansloot. 

 Ik heb een geschreven kanttekening gevonden dat er is gebeld in aug 2017 om deze dienst bij KPN te beëindigen(op zakelijk internet na), alles is doorgenomen en er zou een bevestiging verzonden naar zakelijk adres.

 Nu blijkt dus dat ik deze nergens kan vinden (na mijn 2 voorgangers) heb ik geconstateerd dat er bijna 4 jaar lang € 150,= per maand is betaald (tot op heden €7200,=) waar nooit een signaal/verbinding is afgenomen wat men kan constateren als met dit zou nachecken.

Mijn vraag is wat KPN kan betekenen in deze kwestie en of wij samen tot op oplossing kunnen komen ivm de gemaakt kosten. Persoonlijk weet ik dat een bedrijf zelf verantwoordelijk is voor zijn of haar zaken.

Er zijn natuurlijk ook andere werkzaamheden waar je niet telkens erbij stilstaat omdat wij in een hecktische omgeving werken en zelf daar ook verantwoordelijk voor zijn. Ben mij  hierin degelijk van bewust.  Als ik niks vraag weet ik ook niet wat mogelijk is, ja heb ik en nee hoop ik niet te krijgen.  

Groet, Nieuwe mederwerker

Hoi @darren96, welkom op ons forum!
Helaas kan ik hier vanuit de particuliere markt vrij weinig over zeggen. Je kunt hierover het beste contact op nemen met mijn zakelijke collega's op het zakelijke forum of telefonisch via 0800-0403