Skip to main content

Behoorlijk irritant als doven geen contact kunnen krijgen met klantenservice. Vroeger was er een chat mogelijkheid, maar nu niet meer. Ik heb geen zin in om steeds naar een kpnwinkel te gaan want ze weten ook niet alles. Dus hoe kan ik contact krijgen met klanten service om mijn probleem op te lossen (gaat niet lukken via die stomme stappen….).

Hallo @Kirsten De Ven Smit,

Het is begrijpelijk dat de chat op die manier inderdaad een fijne optie is.  Goed dat je het vermeld, misschien kunnen ze dit meenemen in het opnieuw wegen op termijn. 

Voor nu is het het snelste om je vraag via twitter, facebook of hieronder te stellen. Mogelijk kom je dan alsnog snel aan een oplossing voor je vraag. 
Aanvulling met dank aan @JanD , het kan dus ook via de KPN TeleTolk. 


Hallo @Kirsten De Ven Smit , misschien heb je iets aan onderstaande link:

https://kpnteletolk.nl/

Succes.

 


Hallo @Kirsten De Ven Smit , misschien heb je iets aan onderstaande link:

https://kpnteletolk.nl/

Succes.

 

Nice @JanD. Wist nog niet dat dit er was. 


Bedankt voor jullie reactie, die ken ik maar daarvoor moet je betalen. Liever direct met klantenservice. Wat ook erbij komt dat je ook eerst in wachtruimte komt bij KPNteletolk, dan ook nog bij KPNklantenservice. Daar ben je vaak wel een half uur kwijt… of steeds opnieuw. Daar schiet je dus ook niet mee op. Ik wil gewoon chat mogelijkheid hebben wat ze eerder ook hadden. 


Ik wil gewoon direct contact hebben en niet via forum zoals hier of social media want daar gaat ook veel tijd in zetten. Wat mijn probleem is is het niet makkelijk op te lossen denk ik daarom het liefst direct contact zo kunnen we gelijk samen kijken en op te lossen. Daarnaast hoef het ook niet openbaar te zijn. Niet dat ik ervoor schaam maar vind niet nodig steeds openbaar te stellen. Daarom bellen iedereen het liefst om direct antwoord te krijgen dus vind dat doven ook net zo toegankelijk moet krijgen en dat is chatten met de klantenservice.


Bedankt voor jullie reactie, die ken ik maar daarvoor moet je betalen. Liever direct met klantenservice. Wat ook erbij komt dat je ook eerst in wachtruimte komt bij KPNteletolk, dan ook nog bij KPNklantenservice. Daar ben je vaak wel een half uur kwijt… of steeds opnieuw. Daar schiet je dus ook niet mee op. Ik wil gewoon chat mogelijkheid hebben wat ze eerder ook hadden. 

Snap ik, heb ergens gelezen dat signalen hierover worden meegenomen. Er zijn meerdere mensen met een auditieve beperking die graag (weer) gebruik willen maken van de chat functionaliteit.  Zegt nog niet dat het ook echt terugkomt, maar het aangeven kan misschien wel meewegen in een overweging. 🙂


Dus hoe kan ik nu mijn probleem direct voorleggen en zo ook directe antwoord kan krijgen. En ik kan hier ook niet zien wie een echte KPN medewerker is. 


Uhm, naja het lastige is dat je hier op het forum je vraag per definitie openbaar stelt.  Je kunt medewerkers van KPN herkennen aan de tekst '’Moderator'’ naast hun accountnaam.  Je krijgt hier ook niet direct antwoord, gezien het geen chat is. 

Je kan KPN wel een privebericht sturen via facebook dan toch? Je krijgt hier ook niet direct antwoord zoals de chat.  Ondanks het niet wenselijk is zit er voor nu even niks anders op helaas.Â