Skip to main content
Vraag

Zeer ontevreden dikke factuur

  • January 28, 2020
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Zeer ontevreden over kpn!!, ze sturen je zonder pardon een dikke rekening!! Zo snel mogelijk wegwezen!!!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 29, 2020

Hey @Time1988, welkom op het KPN forum. Ik snap het, zelf zit ik ook niet te wachten op een dikke rekening. Geen pretje! 

Maar, is het ook verklaarbaar? Heb je bijvoorbeeld meer verbruikt dan in je bundel zat?

Op kpn.com/factuur vind je veel informatie over je facturatie.  Als er iets onduidelijk is, laat het me weten. Dan zoek ik het voor je uit!Â