Skip to main content

overgestapt  naar kpncpl nu 4 dgn zonder tv en internet,ergenis 

Hoi @glp . Welkom op het forum.

Het is nog vroeg dus misschien ben ik nog niet scherp genoeg maar wat bedoel je met cpl?

Je zit zonder diensten begrijp ik.  Wat is de oorzaak?  Loopt er wel een ticket of melding ergens?


Hoi @glp . Welkom op het forum.

Het is nog vroeg dus misschien ben ik nog niet scherp genoeg maar wat bedoel je met cpl?

Je zit zonder diensten begrijp ik.  Wat is de oorzaak?  Loopt er wel een ticket of melding ergens?

Ik gok op compleet…😈😇


Hoi @glp . Welkom op het forum.

Het is nog vroeg dus misschien ben ik nog niet scherp genoeg maar wat bedoel je met cpl?

Je zit zonder diensten begrijp ik.  Wat is de oorzaak?  Loopt er wel een ticket of melding ergens?

ja klopt zonder ,tv,internet en wifi er was mij beloofd dat ik geen dag zonder zou zitten (overstap garantie) , heb hier juist afgelopen week nog over gebeld ! nu sinds donderdagnacht zonder alles  ,er kon niks geregeld worden ,vlgnde week pas 


Hoi @glp . Welkom op het forum.

Het is nog vroeg dus misschien ben ik nog niet scherp genoeg maar wat bedoel je met cpl?

Je zit zonder diensten begrijp ik.  Wat is de oorzaak?  Loopt er wel een ticket of melding ergens?

Ik gok op compleet…😈😇

ja klopt zonder ,tv,internet en wifi er was mij beloofd dat ik geen dag zonder zou zitten (overstap garantie) , heb hier juist afgelopen week nog over gebeld ! nu sinds donderdagnacht zonder alles  ,er kon niks geregeld worden ,vlgnde week pas ,ben erg boos 


Hoi @glp . Welkom op het forum.

Het is nog vroeg dus misschien ben ik nog niet scherp genoeg maar wat bedoel je met cpl?

Je zit zonder diensten begrijp ik.  Wat is de oorzaak?  Loopt er wel een ticket of melding ergens?

Ik gok op compleet…😈😇

ja klopt zonder ,tv,internet en wifi er was mij beloofd dat ik geen dag zonder zou zitten (overstap garantie) , heb hier juist afgelopen week nog over gebeld ! nu sinds donderdagnacht zonder alles  ,er kon niks geregeld worden ,vlgnde week pas ,ben erg boos 

Dat is niet fijn.  In de regel kan ik niks extra's dan mijn collega's maar ik wil wel even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een update geven? 


Hoi @glp . Welkom op het forum.

Het is nog vroeg dus misschien ben ik nog niet scherp genoeg maar wat bedoel je met cpl?

Je zit zonder diensten begrijp ik.  Wat is de oorzaak?  Loopt er wel een ticket of melding ergens?

Ik gok op compleet…😈😇

ja klopt zonder ,tv,internet en wifi er was mij beloofd dat ik geen dag zonder zou zitten (overstap garantie) , heb hier juist afgelopen week nog over gebeld ! nu sinds donderdagnacht zonder alles  ,er kon niks geregeld worden ,vlgnde week pas ,ben erg boos 

Dat is niet fijn.  In de regel kan ik niks extra's dan mijn collega's maar ik wil wel even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een update geven? 

gedaan! Erwin maar gisteren al 6x gebeld en zelfs nog nd kpnwinkel geweest ,zou zelfs 2x teruggebeld worden hetgeen ook nog niet gebeurd is,al met veel ergenis en geen resultaat 


Hoi @glp . Welkom op het forum.

Het is nog vroeg dus misschien ben ik nog niet scherp genoeg maar wat bedoel je met cpl?

Je zit zonder diensten begrijp ik.  Wat is de oorzaak?  Loopt er wel een ticket of melding ergens?

Ik gok op compleet…😈😇

ja klopt zonder ,tv,internet en wifi er was mij beloofd dat ik geen dag zonder zou zitten (overstap garantie) , heb hier juist afgelopen week nog over gebeld ! nu sinds donderdagnacht zonder alles  ,er kon niks geregeld worden ,vlgnde week pas ,ben erg boos 

dit alles besteld op 24 oktober van tmobile naar kpn  , 


Excuses voor de late reactie @glp! Ik zie nog niks terug in je forumprofiel, zou je alles nogmaals in willen vullen? Vergeet ook niet om op “Sla wijzigingen op” onderaan te klikken wanneer je alles ingevuld hebt. Geef je een seintje wanneer het gelukt is? 


Excuses voor de late reactie @glp! Ik zie nog niks terug in je forumprofiel, zou je alles nogmaals in willen vullen? Vergeet ook niet om op “Sla wijzigingen op” onderaan te klikken wanneer je alles ingevuld hebt. Geef je een seintje wanneer het gelukt is? 

gedaan


Yes nu zie ik je gegevens! Ik heb gekeken en ik zie dat er gisteren een klacht voor je aan is gemaakt. Meestal nemen mijn collega's van de klachtenafdeling binnen 2 á 3 werkdagen contact met je op hierover, dus via die weg wordt het opgepakt. Ook zie ik dat op 28 november je aansluiting overgaat naar ons en dat er dan ook een monteur komt. Hopelijk werken je diensten via ons dan sowieso. Gek dat T-Mobile nu al niet meer werkt. 😕 Je hebt je T-Mobile apparatuur nog steeds zo aangesloten als altijd? Zo ja, dan is de verbinding daar toch te vroeg opgezegd. Ik kan de aansluiting ook niet versnellen, maar er wordt nog contact met je opgenomen naar aanleiding van de klacht die je hebt ingediend, mijn collega's kunnen dit dan netjes met je afhandelen. Heb je ook al een 06-nummer bij ons actief toevallig? Op het 06-nummer in je profiel kan ik geen actief abonnement vinden bij ons, maar mocht je die wel hebben, zet dit nummer dan ook in je profiel en geef hier een seintje. Dan kan ik een databundel activeren zodat je niet helemaal zonder diensten zit tot dit opgelost wordt. 


Yes nu zie ik je gegevens! Ik heb gekeken en ik zie dat er gisteren een klacht voor je aan is gemaakt. Meestal nemen mijn collega's van de klachtenafdeling binnen 2 á 3 werkdagen contact met je op hierover, dus via die weg wordt het opgepakt. Ook zie ik dat op 28 november je aansluiting overgaat naar ons en dat er dan ook een monteur komt. Hopelijk werken je diensten via ons dan sowieso. Gek dat T-Mobile nu al niet meer werkt. 😕 Je hebt je T-Mobile apparatuur nog steeds zo aangesloten als altijd? Zo ja, dan is de verbinding daar toch te vroeg opgezegd. Ik kan de aansluiting ook niet versnellen, maar er wordt nog contact met je opgenomen naar aanleiding van de klacht die je hebt ingediend, mijn collega's kunnen dit dan netjes met je afhandelen. Heb je ook al een 06-nummer bij ons actief toevallig? Op het 06-nummer in je profiel kan ik geen actief abonnement vinden bij ons, maar mocht je die wel hebben, zet dit nummer dan ook in je profiel en geef hier een seintje. Dan kan ik een databundel activeren zodat je niet helemaal zonder diensten zit tot dit opgelost wordt. 

heb mobiel nr maar is tot half januari nog bij andere provider,dus daar heb ik niks aan ,gisteren 6 medewerkers gesproken en uit wanhoop nd kpn winkel gegaan ,maar daar kwam ik ook totaal niet verder mee helaas ,ben uiteindelijk kwaad de deur uitgegaan !


Yes nu zie ik je gegevens! Ik heb gekeken en ik zie dat er gisteren een klacht voor je aan is gemaakt. Meestal nemen mijn collega's van de klachtenafdeling binnen 2 á 3 werkdagen contact met je op hierover, dus via die weg wordt het opgepakt. Ook zie ik dat op 28 november je aansluiting overgaat naar ons en dat er dan ook een monteur komt. Hopelijk werken je diensten via ons dan sowieso. Gek dat T-Mobile nu al niet meer werkt. 😕 Je hebt je T-Mobile apparatuur nog steeds zo aangesloten als altijd? Zo ja, dan is de verbinding daar toch te vroeg opgezegd. Ik kan de aansluiting ook niet versnellen, maar er wordt nog contact met je opgenomen naar aanleiding van de klacht die je hebt ingediend, mijn collega's kunnen dit dan netjes met je afhandelen. Heb je ook al een 06-nummer bij ons actief toevallig? Op het 06-nummer in je profiel kan ik geen actief abonnement vinden bij ons, maar mocht je die wel hebben, zet dit nummer dan ook in je profiel en geef hier een seintje. Dan kan ik een databundel activeren zodat je niet helemaal zonder diensten zit tot dit opgelost wordt. 

heb mobiel nr maar is tot half januari nog bij andere provider,dus daar heb ik niks aan ,gisteren 6 medewerkers gesproken en uit wanhoop nd kpn winkel gegaan ,maar daar kwam ik ook totaal niet verder mee helaas ,ben uiteindelijk kwaad de deur uitgegaan !

heet dit nou overstap garantie?? 4dgn zonder alles zitten


Dan is een databundel geen optie helaas. Dit is beslist niet de overstap garantie zoals hij hoort, excuses dat het zo gek verloopt. Laat je weten hoe het maandag is afgelopen? Ik hoop dat alles dan weer opgelost is en dat de klachtenafdeling daarna snel contact met je opneemt voor een nette afhandeling. 


ik wacht het af ,anders nemen ze alles maar weer mee ,weet niet waarom er nu ineens monteur moet komen ,alles is al aangesloten door een kennis die er verstand van heeft . ga ik wel terug naar oude provider


Helemaal goed, dank voor je geduld in deze. Mocht je na het bezoek van de monteur nog vragen hebben, laat het hier gerust weten! 


Zoals vermeld door @Sanne_M wordt je aansluiting op 28 november door kpn overgenomen. 

Dat betekent dat het nu nog werkt ( zou moeten werken) met het T-mobile modem en tv ontvanger. 

Als je nu al de kpn apparatuur erop hebt is dat dus net te vroeg. 

Sluit de T-mobile spullen nog aan. Wedden dat het dan werkt. 


Zoals vermeld door @Sanne_M wordt je aansluiting op 28 november door kpn overgenomen. 

Dat betekent dat het nu nog werkt ( zou moeten werken) met het T-mobile modem en tv ontvanger. 

Als je nu al de kpn apparatuur erop hebt is dat dus net te vroeg. 

Sluit de T-mobile spullen nog aan. Wedden dat het dan werkt. 

nee werkt niet meer is donderdagnacht 24/25 november.afgesloten,heb er ook naar toegebeld kon niks aan veranderd worden. kpn gaf 25 nov.advies hun modem aan te sluiten maar werkt niet , Moet eerst monteur ingepland worden ,komt maandag ,overstap service/ garantie werkt totaal niet grrrrrrr


overstap service / garantie heeft niet gewerkt grrrrrr😪 4 dgn zonder alles

 


Yes nu zie ik je gegevens! Ik heb gekeken en ik zie dat er gisteren een klacht voor je aan is gemaakt. Meestal nemen mijn collega's van de klachtenafdeling binnen 2 á 3 werkdagen contact met je op hierover, dus via die weg wordt het opgepakt. Ook zie ik dat op 28 november je aansluiting overgaat naar ons en dat er dan ook een monteur komt. Hopelijk werken je diensten via ons dan sowieso. Gek dat T-Mobile nu al niet meer werkt. 😕 Je hebt je T-Mobile apparatuur nog steeds zo aangesloten als altijd? Zo ja, dan is de verbinding daar toch te vroeg opgezegd. Ik kan de aansluiting ook niet versnellen, maar er wordt nog contact met je opgenomen naar aanleiding van de klacht die je hebt ingediend, mijn collega's kunnen dit dan netjes met je afhandelen. Heb je ook al een 06-nummer bij ons actief toevallig? Op het 06-nummer in je profiel kan ik geen actief abonnement vinden bij ons, maar mocht je die wel hebben, zet dit nummer dan ook in je profiel en geef hier een seintje. Dan kan ik een databundel activeren zodat je niet helemaal zonder diensten zit tot dit opgelost wordt. 

het is nu 2 december,er is nog steeds géén,telefonisch kontakt met mij opgenomen ivm de klacht ,inmiddels werkt kpn wel ! ,maar minder goed dan vorige provider 

gl punt 


Wat ik hier allemaal leest klopt en inderdaad sinds de automatische overstap van Telfort naar kpn is de ontvangst zeer en zeer slecht en kpn weet de oplossingen allemaal goed uit te leggen  maar er klopt niets van er is iets zeer ernstig aan de hand dat je als klant er maar alles aan moet doen om een goeie verbinding te krijgen maar nee daar moet KPN wat aan doen ik ben nu zeer ontevreden over KPN en vele met mij verzeker ik KPN alleen dat hebben ze niet in de gaten ze zullen er alles aan moeten doen om de klant als koning de behandelen ander zullen er velen naar een andere provider overstappen helaas ik hoop zelf binnen een kort termijn betere ontvangst te hebben en KPN zorg daar nu maar eens voor om de klanten tevreden te houden.

 

eraar hetzelfde, véél trager internet en wifi bij overstap naar kpn ( vorige tmobile was beter ook service en bereikbaarheid)

 

Admin: verplaatst naar je lopende topic


Ik zie dat de eerdere klacht op 30 november gesloten is omdat de aansluiting werkte en dat was waar toen de klacht over ging. Jammer dat ze geen verdere afhandeling met je hebben gedaan, maar ik zie dat je vandaag nogmaals gebeld hebt en dat er een nieuwe klacht is ingediend. Er wordt dus contact met je opgenomen. Ik verzoek je wel om het contact via één kanaal op te zoeken. Als je liever belt is dat natuurlijk prima, je kunt hier dan reageren dat je het telefonisch verder afhandelt. Dat voorkomt dubbel werk. 🙂 Hopelijk word je snel gebeld nu!