Skip to main content
Antwoord

Zeer ontevreden over geboden hulp bij slechte wifi verbinding

• July 8, 2025
  • 4 reacties
  • 187 keer bekeken

Ik sta nu op het punt alle abonnementen bij KPN op te zeggen. Ik wordt gewoonweg niet goed geholpen. Blijkt tegenwoordig niet meer mogelijk om een levend persoon te spreken die mij kan helpen.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@WillemIV, welkom op de KPN Community. De plek waar klanten elkaar helpen. Goed dat je ons gevonden hebt, al begrijp ik dat je liever direct contact zou willen voor hulp bij jouw problemen. Dat kan zeker. Je kunt een belafspraak maken, dan bellen we jou op een moment dat het jou uitkomt. Liever digitaal contact? Ook dat kan! Neem dan contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Maar! Als je er voor open staat, denken we ook hier graag met je mee. Het is dan wel handig om te weten wat er precies aan de hand is. Je geeft aan een slechte wifi verbinding te ervaren. Maar wat is het probleem? Hoe meer je ons vertelt, hoe beter. Wij weten namelijk alleen wat jij ons vertelt.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 8, 2025

Ik wil helemaal niet met een community praten. Daar heb ik geen tijd voor. Ik betaal al jaren zo’n € 100,= per maand aan KPN abonnementen en wil gewoon dat het goed werkt. En als het niet werkt moet het goed werkend gemaakt worden. Door KPN zelf en niet mij ,et een community laten meepraten. Lijkt wel of ik bij de AA zit :(

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 8, 2025

Waarom plaats je een bericht dan, ​@WillemIV?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 8, 2025

Misschien leest een levende ziel van de kpn mijn ongenoegen en neemt contact met mij op. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Hallo ​@WillemIV, welkom op de KPN Community. De plek waar klanten elkaar helpen. Goed dat je ons gevonden hebt, al begrijp ik dat je liever direct contact zou willen voor hulp bij jouw problemen. Dat kan zeker. Je kunt een belafspraak maken, dan bellen we jou op een moment dat het jou uitkomt. Liever digitaal contact? Ook dat kan! Neem dan contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Maar! Als je er voor open staat, denken we ook hier graag met je mee. Het is dan wel handig om te weten wat er precies aan de hand is. Je geeft aan een slechte wifi verbinding te ervaren. Maar wat is het probleem? Hoe meer je ons vertelt, hoe beter. Wij weten namelijk alleen wat jij ons vertelt.