Skip to main content

Op 17 Januari, contract afgesloten bij KPN. Hussel Glasvezel internet. Alles geregeld met een medewerker aan de telefoon en verder hebben we afgesproken dat ik de 31ste wil gaan aansluiten.

Ik word weekje later gebeld en jullie geven aan dat ik niet kan aansluiten op 31 januari omdat de oude huiseigenaren nog een contract hadden lopen tot 2 februari, dus ik zou op 3 februari aansluiten.

Wij hebben netjes gewacht en tot 2 februari heb ik nog steeds geen modem ontvangen, ik bel naar de klantenservice en die geeft aan dat er een technische probleem was bij het bestellen van de apparatuur en hij zou het handmatig voor me bestellen, maar goed dit zou natuurlijk nooit op tijd zijn dus gaf meneer aan dat ik nog de oude apparatuur van de oude huiseigenaren kam gebruiken met mijn eigen internet abonnement die in zou gaan op 3 februari. 

3 februari krijg ik een email en daarin staat dat mijn apparatuur is klaar gezet en mij kant op komt maar de nieuwe aansluit datum is wel naar 14 februari gezet!?! Dus KPN denkt dat ik 2 weken zonder internet kan zitten..

Ik bel weer en geef aan dat ik mijn internet op 3 februari moet hebben omdat ik thuiswerk, meneer aan de lijn stuurt mail naar spoedafdeling en die hebben nu mijn afspraak vervroegd naar 7 februari. Ik zit dus zonder internet van vrijdag tot zondag.

ik ben een nieuwe klant bij KPN en ik heb zeer spijt dat ik jullie heb gekozen, in totaal heb ik wel 7x gebeld met de klantenservice en 7x heb ik verschillende verhalen gehoord. Dit is echt schandalig hoe jullie omgaan met nieuwe klanten.. 
 

 

 

 

Beste @Sinan27,

Dit is erg vervelend hoe het is gelopen, er zijn schijnbaar dingen langs elkaar heen gelopen. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in het systeem kijken wat er aan de hand is, hopelijk geef je KPN nog een kans. Mocht je nog 14 dagen bedenktijd hebben, (dat weet ik niet) dan kun je altijd annuleren. 


Done


Hoi @Sinan27, ik heb even meegekeken. Ik lees een stroeve start. Dat is niet zo fijn om te lezen. Nu zie ik inmiddels wel dat je al aangesloten bent. Dus het is wel gelukt om de 4e aan te sluiten. 

Het proces ernaartoe was helaas wat onduidelijk, excuses daarvoor. 

Mocht je weer vragen krijgen, dan zien we je graag.Â