Skip to main content

Sinds Augustus zijn wij verhuisd naar een ander adres.

sinds die tijd is onze WiFi bereik dramatisch. Wegvallende WiFi, geen bekabeld internet, en ga zo maar door.
Er zijn al 4 monteurs langs geweest. Afgelopen woensdag de vierde. Hij constateerde dat de WiFi idd niet was zoals hij moet zijn, waar ik voor betaal. Hij vertelde mij dat er wel een oplossing voor is nl superwifi die ze bij nieuwe klanten gratis weggeven. Hij vertelde mij dat hiermee mij probleem een heel stuk minder zou zijn, zonnetje opgelost zou zijn. Ik vroeg hem hoe daar aan te komen. Hij vertelde, gewoon de klantenservice bellen, hij zou het op zijn bon schrijven en dan zou het goed komen…… Nou niet dus. Vanaf woensdag elke dag gebeld met de klantenservice, soms 45 min aan de lijn gezeten. Afgelopen donderdag had ik eindelijk iemand aan de lijn die mij vertelde dat ze een klacht zou aanmaken en dat ik werd teruggebeld binnen 3 dagen. Ook hierna niets meer van de KPN vernomen. Maandag weer gebeld, zagen de klacht niet staan. Ze zouden hem er opnieuw inzetten en weer zou ik worden teruggebeld. Woensdag maar weer gebeld, zagen de klacht WEER niet staan, deze meneer beloofde dat hij er persoonlijk achter aan zou gaan. Wat denk je, vrijdag maar weer gebeld, zagen de klacht niet staan. Wat gebeurt er bij de KPN. Maken ze wel notities. Ik heb gevraagd of ik dan kon worden doorverbonden, maar deze optie hadden ze niet. Verbind mij dan maar door met de afdeling opzeggingen, ook dat kon niet. Ik wil graag krijgen waar ik voor betaal en dan kan volgens de monteur met een kleine aanpassing. Maar tot op heden heb ik al dag dagelijks gebeld en gebeurt er niets. Dit is echt schandelijk hoe ik als klant aan de lijn wordt gehouden. Ik kan met niemand hogerop contact krijgen. Je bent als klant echt machteloos. 

Hoi @O v Ommeren . Welkom op het forum.

Ik snap het nog niet helemaal. De monteur heeft jou gratis super wifi toegezegd? En dat staat op de bon?

Normaliter moet je daar namelijk voor betalen. En in sommige gevallen is het voor nieuwe klanten gratis. 


@O v Ommeren 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je ons te vinden.