Skip to main content

Goedenavond, ik ontving een bericht op mijn mobiel dat er storing was in mijn gebied. Zo'n 45 minuten geleden weer een bericht dat de storing opgelost was. Modem gereset en het is en blijft ongelooflijk traag, volgens de KPN speedtest(heb ik bedraad uitgevoerd) 1.5Mbps up en 26Mbps doen, terwijl het 60Mbps up en 200Mbps down moet zijn(pairbonding). Modem al meerdere keren opgestart en ook een factory reset uitgevoerd maar het blijft zeer traag. Uw hulp graag!

Update : de verbinding blijft stabiel op deze zeer lage snelheid. Ik vermoed dat er iets mis in in de wijkcentrale. Het modem traint in ieder geval niet goed in, en blijft op deze trage snelheid vastzitten (zie foto)

 

23:00 Het lijkt opgelost, wellicht was ik iets te voorbarig. Maar ik heb inmiddels in 3 uur tijd 4 berichten van KPN ontvangen dat er storing is, maar ook 4 berichten dat het is opgelost. Op zich prima communicatie maar wel erg verwarrend.

 

Fijne Kerstdagen nog iedereen!


Update 2 23:45 : 

En weer een bericht van KPN op mijn mobiel dat er storing is, en 10 minuten later een bericht dat het opgelost is. Maar nu weer zeer traag internet, zucht…....


Update 10:40 : het lijkt weer te werken…..heel bizar met al die berichtjes over de hele avond verspreid. Dan weer storing, toen weer opgelost, weer storing, en weer opgelost enz. En zo ging het tot 23:45 door. En op de site van KPN was geen storing te bekennen en we waren toch echt niet de enigen.

Modemwaardes op dit moment : 

 


@Pierre-vb die laatste is zoals het moet zijn toch? 


@Pierre-vb die laatste is zoals het moet zijn toch? 

Ja, het lijkt weer goed te zijn. 

Jammer dat de SMS berichtgeving van KPN zo verwarrend moet zijn, maar gelukkig lijkt het nu weer te werken.


Bedankt voor je terugkoppeling @Pierre-vb, ik ben blij dat alles uiteindelijk toch weer goed werkte!