Skip to main content

Ik heb zeker 10 keer per dag de foutcode stb-nmc 400 en zit dan zonder internet en mobiele telefoon.  Vriendelijke vraag doe er iets aan . Kan niet zonder ben invalide  graag snel!!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Welkom op het forum @Krieltje! Dat klinkt inderdaad absoluut niet fijn. Ik ga voor je aan het werk. Zou je nog je profiel in willen vullen? Dan kan ik je vinden in onze systemen. 

Verder zijn er normaalgesproken dingen die je zelf kan doen. Bijvoorbeeld een reset van je modem. Wel moet je daarvoor goed bij het modem kunnen. Je hoeft hier niet aan te geven tot in hoeverre je invalide bent. Bepaal gewoon zelf of het wel of niet lukt de stappen op deze site over resetten uit te voeren. Als het niet lukt, geen probleem. Ik heb in dit geval liever dat wij wat meer moeite doen dan dat je helemaal in bochten moet om een reset te doen.

Laat hier even weten of de reset gelukt is en als je profiel is ingevuld. Dan gaan we bezig. :relaxed:


Hi @Krieltje! Ik heb nog geen reactie van je gezien. Daarom ga ik er vanuit dat het probleem is opgelost. Zo niet laat dat dan hier weten. Dan gaan we alsnog voor je aan de gang! 


Is nog steeds waardeloos om de haverklap  geen tv en internet 


@Krieltje dat is echt niet de bedoeling. Vul je in dat geval je profiel in en laat je hier weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik bij je gegevens zodat we aansturing voor je kunnen doen.

Mocht het nodig zijn om bijvoorbeeld een reset te doen, heb je dan zelf de mogelijkheid dit te doen? Of iemand anders die daarbij kan helpen?