Skip to main content

Wij hebben sindsĀ afgelopen vrijdag ochtend geen internet! Op de storings website blijft de tijd dat dit opgelost zou moeten zijn steeds opschuiven en als ik probeer te bellen met 0800 0402 krijg ik een automatische reactie dat ze ermee bezig zijn en we geduld moeten hebben. Ik vind het ronduit belachelijk dat we hier niet meer informatie over krijgen! Wat is er aan de hand en waarom duurt het zo lang?! Er is vanuit KPN nul communicatie geweest op een smsā€™je na van afgelopen zaterdag. Waar blijft ons internet waar we bijna 60ā‚¬ per maand voor betalen?!

Ik raad je aan om je profiel op dit forum in te vullen, als je dat nog niet gedaan hebt.

Dan kan een moderator straks even poolshoogte nemen over wat er aan de hand is, en heeft hij jouw gegevens erbij.


@Loes1234Ā Ik snap dat je dan graag duidelijkheid wil hebben. Het betreft dus een algemene storing? Zou je dan inderdaad even jouwĀ profielĀ in kunnen vullen en mij een seintje geven wanneer dat gedaan is? Dan kijk ik even!


@Loes1234Ā Ik snap dat je dan graag duidelijkheid wil hebben. Het betreft dus een algemene storing? Zou je dan inderdaad even jouwĀ profielĀ in kunnen vullen en mij een seintje geven wanneer dat gedaan is? Dan kijk ik even!

Hi Remco, ik heb mijn postcode en geboortedatum ingevuld. Is dit voldoende informatie?


@Loes1234Ā Dat is meer dan voldoende. Ik zie daar inderdaad een algemene storing gaande is. Een onderaannemer van KPN is nu bezig met de reparatie maar in de melding is nog geen verwachte oplostijd gecommuniceerd. De voorlopige eindtijd staat op 19 januari, 22:30. Heb je ook mobiele nummers van KPN en mocht je die hebben zou je die dan in jouw profiel kunnen noteren? Dan activeer ik daar een noodbundel voor je op.