Skip to main content
Vraag

Ziggo aan de deur gehad: Gaat alle kabels vervangen?

• January 26, 2026
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

ZIGGO stond voor deur, zei dat hij al vijf keer langs was geweest (dat kan niet, we zijn altijd thuis).

Hij zei dat alle kabel werden vervangen, van KPN naar ZIGGO. Deed heel erg overtuigend met zijn tabletĀ 

Ik zei waar bent u van? Ziggo. -- Ik zei toen, laat zitten en klapte de deur dicht.

Dit kan toch niet?Ā 

Ā 

,

3 reacties

JanD
Superuser
  • January 26, 2026

Beste ​@Marieke XS4Ā goed dat je de persoon in kwestie afgewimpeld hebt, want van dat verhaal klopt helemaal niets.

Ā 

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 26, 2026

Dat soort praktijken heb ik ook meermalen aan de deur gehad. Ze proberen echt allerlei onzinverhalen om je maar naar Ziggo te krijgen. Ze lopen vaak ook met jassen met Ziggo-logo erop terwijl ze niet in dienst zijn van Ziggo.

Ziggo (en KPN overigens ook) leveren aanbrengbonussen. Er zijn dus malafide bedrijfjes die zoveel mogelijk van die bonussen proberen op te strijken. Geen enkel middel wordt geschuwd om je zover te krijgen dat je overstapt.Ā 

Goed dat je de deur hebt dichtgegooid. Ik doe het ook altijd, en dat is een keer bijna op ruzie uitgelopen.

Hoewel die bedrijfjes het probleem zijn, is de aanbrengbonus van de providers dus de eigenlijke oorzaak.

rvk01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • January 26, 2026

Gelukkig respecteren ze mijn "geen verkopers" sticker bij de bel tot nu toe nog wel goedĀ šŸ˜‰

Ā