Skip to main content

wij zijn dit jaar al 5 keer gestoord door Ziggo om over te stappen.

ik heb na de eerste keer gezegd dat ze hier niet moeten zijn dat wij tevreden zijn over KPN

nu beloven ze van alles en nog wat maar wij zijn tevreden en blijven bij KPN ik dacht ze hebben het wel begrepen.

maar 3 weken later stonden ze er weer met het excuus dat ik en 1 andere bewoner in de straat alleen nog bij KPN zijn. weer de nodige beloften wij weer nee wij blijven bij KPN.

weer een maand later stonden ze er weer pffff weer uitgelegd nee nee en nog eens nee.

dit is er na nog twee keer gebeurd alleen om van de van de misere vanaf te komen zijn we al aan het twijfelen kan hier niks tegen gedaan worden weet iemand hier iets over.

Ben je de laatste 10 jaar klant geweest bij hen dan mogen ze dat nog doen. Dus tot 10 jaar na beëindiging van het abonnement.

Als ze je bellen kan je het nummer blokkeren. Via de app op je mobiel voor jouw vaste telefoon en in de mobiel instellingen zelf voor je mobiele telefoon.

Verder zou ik in jouw geval Ziggo bellen. Met het verzoek je te verwijderen uit de lijst. 

Volgens de wet AVG zijn zij dan gebonden aan het '’recht van vergetelheid'’. Op jouw verzoek móeten ze je dan verwijderen.

Ziggo: 0900-1884 (standaard belkosten)


dank u voor de tip.

ga er mee aan de slag.