Skip to main content

Ik zoek de juiste instellingen voor mijn M80 Qualcomm 4G lte router.

Helaas al van alles geprobeerd maar zonde rresultaat.

 

portalmmm.nl of internet als APN

 

 


De APN die je nu pakt is goed voor mobiel internet maar mogelijk wat minder voor een LTE router. Standaard kan deze het beste op ‘internet’ staan, indien je zaken als port forwarding wilt gaan toepassen dan is ‘advancedinternet’ de goede keus.

Bij het dial number gebruik je '*99#'. 

 

Ik gebruik het zelf op een Fritzbox dus welke authenticatiemethode er gebruikt wordt kan ik helaas niet inzien.


Geen van allen goed geantwoord. Ik heb bewust een screenshot gemaakt van de webinterface. DAT is ALLES wat er in te stellen valt! niet meer niet minder. dus ook geen “Advanced settings” optie.

Maar inmiddels heb ik de router aan de praat. Het enige wat ik heb ingevuld is “internet” bij APN. 


Geen van allen goed geantwoord. [..]

Maar inmiddels heb ik de router aan de praat. Het enige wat ik heb ingevuld is “internet” bij APN. 

Is dat niet iets wat zowel @Speedmaster als ik opperen?


Geen van allen goed geantwoord. [..]

Maar inmiddels heb ik de router aan de praat. Het enige wat ik heb ingevuld is “internet” bij APN. 

Is dat niet iets wat zowel @Speedmaster als ik opperen?

Sterker nog, lezen voor @jbfvos is blijkbaar moeilijk.

Als vulling voor het veld APN zijn de volgende waardes toegestaan:

 

portalmmm.nl (dus niet portal.mmm.com)

internet

advancedinternet (wat dus door @NHendriks geadviseerd wordt voor het LTE netwerk.

 

 


Geen van allen goed geantwoord. [..]

Maar inmiddels heb ik de router aan de praat. Het enige wat ik heb ingevuld is “internet” bij APN. 

Is dat niet iets wat zowel @Speedmaster als ik opperen?

Sterker nog, lezen voor @jbfvos is blijkbaar moeilijk.

Als vulling voor het veld APN zijn de volgende waardes toegestaan:

 

portalmmm.nl (dus niet portal.mmm.com)

internet

advancedinternet (wat dus door @NHendriks geadviseerd wordt voor het LTE netwerk.

 

 

kijken naar een plaatje blijkbaar voor @NHendriks ook!