Skip to main content

Wat mooie van KPN , ik wordt zomaar afgesloten . Vervolgens ga je bellen blijk dat ik een compleet nieuwe abonnement moet nemen . Dit heb ik vervolgens gedaan, dan verwacht je dat je het cadeau super wifi krijgt maar nee hoor . dat zit er niet jammer, waardeloos gewoon, ten eerste heb ik niemand toestemming gegeven om mijn abonnement te beëindigen. Dan wordt je aan geraden om een nieuwe abonnement te nemen . Dat doe dan vervolgens, en geen cadeau maar wel kortingen wat koop hier voor niks  . Ik had op ze minst als cadeau het super wifi van KPN verwacht inmiddels hier mee maken ze toch reclame  . Ik hoop dat ik dit als nog zal krijgen, mocht dit niet het geval zijn dan rest niks anders dan de televisie programma radar in te schakelen . Hopelijk krijg ik dan een normaal antwoord op. Inmiddels zit ik zeven dagen zonder internet telefonie televisie . Hartelijk bedank hoor KPN 

 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

Heeft u kunnen achterhalen wanneer de opzegging gedaan is en op welke wijze?


Dat is toch raar dat ze je zo af sluiten?

Is er iets mis gegaan met betaling of zo iets? er moet iets gebeurd zijn anders moeten ze toch excuus aan bieden dat er iets gruwelijk is mis gegaan. En als je er naar vraag- wat voor antwoord gegeven ze dan. 


Dat is toch raar dat ze je zo af sluiten?

Is er iets mis gegaan met betaling of zo iets? er moet iets gebeurd zijn anders moeten ze toch excuus aan bieden dat er iets gruwelijk is mis gegaan. En als je er naar vraag- wat voor antwoord gegeven ze dan. 

Mogenlijk heeft iemand anders een abonnement aangevraagd op uw adres. Dat gebeurt wel eens vaker en soms krijg je dan dit.

Hoeveel korting heeft u gekregen? Want normaal gesproken zou je die ook niet krijgen. Die krijg je pas als je 6 maanden geen diensten afgenomen hebt. In die zin is die korting voor u dan een soort van tegemoetkoming…

Nieuwe klanten krijgen overigens ook of korting, of SuperWiFi's. Niet beide.


Nee iemand heeft het heel abonnement  omgezet in digitenne , mijn kortingen is dat ik de eerste zes maanden maar 52,50 moet betalen . Over de heel pakket, hussel internet 50 mbit/s € 42,50 .

actiekortingen de eerste 6 maanden is € 7,50  vaste telefoonnummer is € 2 .  BelOnbeperkt Altijd € 16,50 

BelOnbeperkt Altijd - korting zolang je abonnement loopt € 6, Interactieve TV met een TV-ontvanger € 10 . Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV € -5  Totaal € 71 Totaal incl.kortingen € 52,50 

Het ziet allemaal prachtig mooie uit, maar ik heb alle zeven dagen helemaal geen internet geen televisie geen telefoon. Eerste zou ik  op de 25 september weer aangesloten worden nu is het weer op maandag 28 september . Tot nu toe nog niks, er wordt van als belooft die ze niet kunnen waar maken Als je KPN belt dan krijg je altijd te horen dat dit gesprek kan worden opgenomen. Nu vraag ik iemand om naar het gesprek terug te luisteren dan blijkt dat deze helemaal niet is. Ook meneer sorry voor deze ongemaakt maar u krijgt een flink kortingen van mij en u krijgt nog de super wifi als cadeau . Ja ik kan op mijn beurt ook van als beloven maar of ik dit ooit waar kan maken is een andere verhaal    


Hallo “@geen super wifi als cadeau”, 

Wat naar dat je abonnement zonder dat dat de bedoeling was, is beëindigd. Zoals ik begrijp is daar kennelijk iets behoorlijk misgegaan. :worried: Het belangrijkste lijkt me nu dat je weer wordt aangesloten. Is dat inmiddels gebeurd en werken je diensten weer? Zo niet, dan wil ik graag voor je kijken wat ik hierin kan betekenen, of dat er ter overbrugging een tijdelijke oplossing mogelijk is, zoals een extra databundel voor je mobiel. Kun je daarvoor je gegevens (zoals naam, geboortedatum en adres) invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Voor de periode dat je geen diensten van ons had, hoef je geen abonnementskosten te betalen. Aangezien ik begrijp dat er tijdelijk geen actieve aansluiting is/was, ga ik ervan uit dat er ook geen abonnementskosten in rekening gebracht zullen worden. Mocht dat toch gebeuren, dan wil ik voorstellen om daar handmatig een vergoeding voor in te voeren. Vul in dat geval ook even je Forumprofiel in. 

Wel moet ik direct aangeven dat ik (ongeacht waar het fout is gegaan) niet aan je verwachting kan voldoen dat een onbedoelde afsluiting er toe zal leiden dat je gratis Super Wifi versterkers zal ontvangen. Eerlijk gezegd snap ik ook niet zo goed waarom je dat verwacht. Bij je vorige abonnement had je immers ook geen Super Wifi en je bent geen nieuwe klant. De actie met Super Wifi versterkers geldt zoals @Nick83 al aanstipt, alleen voor voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen. Zie de actievoorwaarden onderaan op deze pagina. Dat is hier niet van toepassing. Nieuwe klanten die wel in aanmerking komen, kunnen kiezen voor een kortingsactie of de Super Wifi versterkers, het zal nooit zo zijn dat er en een welkomstkorting (die jij wel hebt, ondanks dat je er strikt genomen niet voor in aanmerking lijkt te komen) en Super Wifi versterkers verstrekt worden. Ik hoop je op dit punt zo wat meer toelichting te hebben gegeven. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer