Skip to main content

Ik heb problemen met mijn wifi na een stroom uitval, er is een nieuwe router gestuurd maar het probleem is er nog steeds.

Nadat ik terug belde duurde het 30 min voordat ik iemand aan de lijn kreeg, dat vind ik geen probleem kan me voorstellen dat het druk is. Maar nadat ik iemand aan de lijn kreeg en uitlegde wat het probleem is werd er opgehangen… Gisteren zei de collega dat het misschien lag aan het feit dat ik ga overstappen per januari (betere deal, geen klachten over KPN. Stap elk jaar over omdat er altijd goede deals zijn). Dit vertelde ik ook aan de gene die ik aan de lijn kreeg en nog geen seconde daarna ging ze op. Nu begrijp ik dat ze niet blij zijn dat we weggaan maar als je dan zo behandeld wordt is het niet echt uitnodigend on na een jaar weer terug te komen…

Erg jammer en ondertussen zit ik al 2 dagen zonder internet...

Hoi @Niels2911, welkom bij ons op het forum. Het is niet de bedoeling dat er zomaar wordt opgehangen natuurlijk! Dat je gaat overstappen mag ook geen effect hebben op je huidige verbinding, als je in januari overstapt zoals je noemt moet je tot die tijd je verbinding kunnen blijven gebruiken.

Wat er precies is met je verbinding weet ik niet, ik heb alleen de informatie die jij in je bericht noemt. Is het alleen de Wifi die weg is gevallen, is het ook bekabeld internet? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Of heb je inmiddels opnieuw telefonisch contact gehad en is het via die weg gelukt?