Skip to main content

NIET DUS!

Al ruim een half jaar ligt hier glasvezel voor de deur, Volgens de check zou ik al glasvezel hebben en dat is niet zo! Klantenservice is onbereikbaar… Wat een zooitje!

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Idem dito! Ik wacht al bijna een half jaar…”Begin december heeft u vast en zeker glasvezel”.

Nou niet dus!

Volgens de gegevens zou in augustus ik al glasvezel hebben, maar helaas is dat niet zo. De chatbot hebben ze er maar uitgegooid waarschijnlijk vanwege de vele klachten. Wel makkelijk om een andere afdeling daar de schuld van te geven en dan zelf achterover gaan hangen. KPN moet dit oplossen en niet de klant!
 

NOU NIET DUS! EN IN DE HELE FLAT NIET!
Ik ben dus niet de enige. Om een e-mail of telefoonnummer van de klanten-'service’te vinden ben je al een uur verder met zoeken.

Ik vind het onbehoorlijk om de klant zo af te schepen en denk er ook hard aan om over te stappen naar ZIGGO!

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 
 


Welkom op het forum @PeterLJanssen! De bestelling krijgt pas deze status als de centrale succesvol verbonden is met het modem. Dat moet dus ergens in het proces het geval geweest zijn. Mogelijk tijdens een monteursbezoek. Klopt dat?

Verder is de klantenservice bereikbaar via 0800-0402. Lukt het via deze weg in contact te komen met de klantenservice?


NEE, IK heb nog geen monteur gezien, ja bij andere bewoners (Ziggo?) En via 0800-0402 na een half uur in de wacht de hoorn er op. En als ik contact krijg beloven ze van alles, maar er komt niets van terecht. Als het niet zo'n gedoe was om alle instanties te melden dat ik een ander e-mailadres heb dan was ik allang overgestapt.

Maar na 1 januari stap ik toch echt over naar Ziggo, ik ben het zat om met allerlei gezever in de ruimte aan het lijntje gehouden te worden.

Bla bla, heb je dit al geprobeerd, heb je dat al gedaan, blablabla…  Ja natuurlijk heb ik dat allemaal al gedaan, ik kom niet uit een ei! Het is gewoon een zooitje bij KPN!


ach je kan beter mail gebruiken die niet provider afhankelijk is


ach je kan beter mail gebruiken die niet provider afhankelijk is

Klopt, daar ben ik al mee bezig, maar je bent er best een tijd zoet mee.


@PeterLJanssen vervelend te horen dat het via de klantenservice ook niet gelukt is. Het is bijna 1 januari, dus ik weet niet hoeveel ik precies nog voor je kan betekenen voor het zover is. Maar ik zou toch graag een kijkje voor je willen nemen. 

Wil je om die reden je profiel invullen? Dan kan ik bij je gegevens om te zien wat er mogelijk is. 


t@PeterLJanssen vervelend te horen dat het via de klantenservice ook niet gelukt is. Het is bijna 1 januari, dus ik weet niet hoeveel ik precies nog voor je kan betekenen voor het zover is. Maar ik zou toch graag een kijkje voor je willen nemen. 

Wil je om die reden je profiel invullen? Dan kan ik bij je gegevens om te zien wat er mogelijk is. 

Inmiddels na een paar uur aan de telefoon gehangen te hebben, met behulp van de medewerkers de oorzaak gevonden via https://www.kpnnetwerk.nl/ De huisbaas (Thuisvester) heeft nog geen toestemming gegeven om de kabel door te trekken naar binnen de flat in. Dus nu Thuisverster aan zijn broek getrokken...

 


@PeterLJanssen in dat geval sterkte daarin. Als er vanuit KPN iets gedaan kan of moet worden laat het dan hier weten. Dan kijk ik met je mee! 


Hallo Peter , bij ons was eigenlijk het zelfde probleem de glasvezel kabel 's hebben een paar maanden buiten ons flatgebouw gelegen maar de kpn heeft het inmiddels een paar weken geleden alle kabels naar binnen gebracht en in een mooie kast met 36 aansluitingen in onze ( wat ze noemen de hydro ruimte) gemaakt en aangesloten MAAR er wonen hier een paar mensen die al sinds jaar en dag KPN gebruiken en nog steeds geen glasvezel hebben ( het moet vanaf de hydro ruimte doorgetrokken worden naar de woningen ) en dat gebeurt dus niet er komt wel eens een "monteur" maar denkt dan waarschijnlijk dit is mij veel te veel werk laat een ander dat maar opknappen dus alle KPN gebruikenkers maken gewoon nog gebruik van het koperdraadtje die Ziggo hier WEL in alle apartmenten heeft liggen , ik wil zelf ook wel graag glasvezel maar zolang het modem hier niet op het dressoir kan staan met zo'n groen glasvezel kabeltje neem ik deze stap ECHT NIE , Mvg. H. T.