Skip to main content

Bij het afsluiten van het kpn abonnement met glasvezel is mij belooft dat er gratis een monteur langs zou komen

Maar hier is niks van te vinden in mijn contract gegevensĀ 

In mijn contract staat dat ik een monteur kan huren voor 75 euro

Vrijdag gaat mijn contract in en ik wil toch wel eens weten of er nu een monteur komt of niet

Betalen hiervoor doe ik zowieso niet want dat zijn de afspraken niet

Ik had hier graag wat meer duidelijkheid over

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ā 

@Hennie KeerssemeeckersĀ 

Dat klopt. Het is de bedoeling dat de klant het eerst zelf probeert. Lukt het niet? Dan bellen voor een gratis monteur.

Als de installatie zelf niet lukt kan je bellen met 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00, za 08:00 - 17:00), dan krijg je een gratis installatiemonteur.


Bij het afsluiten van het kpn abonnement met glasvezel is mij belooft dat er gratis een monteur langs zou komen

Maar hier is niks van te vinden in mijn contract gegevensĀ 

In mijn contract staat dat ik een monteur kan huren voor 75 euro

Vrijdag gaat mijn contract in en ik wil toch wel eens weten of er nu een monteur komt of niet

Betalen hiervoor doe ik zowieso niet want dat zijn de afspraken niet

Ik had hier graag wat meer duidelijkheid over

Ā 

Geen zorgen: als je een abonnement afsluit bied KPN een installatiegarantie aan. Als je de klantenservice belt kunnen ze zo een monteur laten komen.Ā 
Ā 

Soms moet dat zelfs, als je bijvoorbeeld voor het eerst glasvezel gaat gebruiken. Dat zeggen ze alleen niet altijd, tot je ineens bij het zelf instellen geen verbinding binnen krijgt en de conclusie is dat er alsnog iemand moet komen.Ā