Skip to main content

mijn zus  van **** heeft geen tv internet of telf  meer sinds vandaag wat moet ze nu doen ***** ze heeft de update gemist

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en privégegevens verwijderd

 

@mamaholland  Het beste kunt u bellen met de klantenservice van KPN op nr. 0800-0402. Dat is een gratis nummer en is de snelste manier om geholpen te worden.


Beste @mamaholland, wat jammer om te lezen dat je zus geen diensten meer heeft! Ik zie dat zij klant was van Telfort en al even over is naar KPN. Haar diensten zijn nu ook 'technisch’ over naar KPN. Als gevolg hiervan kan het zo zijn dat de Experia Box even stroomloos gemaakt moet worden. Haal de stekker er eens een paar minuten uit. Mocht het daarna nog niet werken, zou ik een nieuw modem moeten sturen, ben ik bang! Je kunt dit inderdaad telefonisch regelen via 0800-0402 zoals Hansaanzet aangeeft. Je mag het ook hier even laten weten, dan maken we het in orde. 


Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik dat graag. 


ze krijgt nieuwe box maar alleen is de vraag wanneer en dat het ding ook nog eens op moet halen waar ze kilometers voor moet rijden telford bracht alles netjes bij je thuis  maar kpn vraag daar 10 euro voor wel dat het aparaat nu van kpn is dus jullie aparaat voldoet niet en dan moeten wij betalen om het thuis te krijgen .niet iedereen woont in het westen waar alles kort bij elkaar ligt .en wat wort er dan gezegt acht je krijgt wat exstra mb die ze nooit gebruikt !!! geef dan benzine geld !!! prijzen omhoog service onder het niveau


Jammer dat je het zo ervaart. In de meeste gevallen vinden we wel een PostNL depot in de buurt, zelfs in dunbevolkte gebieden. 

Ik hoop dat het nieuwe modem z'n werk gaat doen en je zus weer van haar diensten kan genieten. 


waar om moet een bejaarde vrouw kilometers rijden om een box optehalen die niet meer werkt na de update van kpn of 10 euro betalen om hem thuis te krijgen en dat na dat je eerst bericht krijgt dat de prijzen omhoog gaan en service dus naar beneden telfort bracht alles netjes de volgende dag bij je thuis

 


Als ik zo naar de geboortedatum kijk, dan valt dat bejaarde nog wel mee toch?:slight_smile:  Ik zie dat je zus het modem vrijdag opgehaald heeft, dus ik hoop dat alles nu verder in orde is!