Skip to main content

Ha Kpn,

 

aansluiting glasvezel in de meterkast is 2 maanden terug gedaan. 2 weken terug modem gehad met installatie instructies, maar het zwarte kastje wat glasvezel licht omzet naar voor de modem begrijpelijke pulsen die hebben we niet gekregen.

 

wanneer kan ik dat verwachten? Signaal zou er volgens Kpn al sinds 25 april moeten zijn. Installateur/monteur kan ik niet bestellen volgens het menu.

 

Groet,

 

een bijna tevreden klant

Het snelste antwoord hierover kun je via 0800-0402 klantenservice kpn en dan zeggen dat je een medewerker wilt spreken.


Hoi @240ad . Ben je nog wat wijzer geworden via 0800 0402?


T is een bijzonder nummer:

 

eerste keer bellen lange wachtrij 

tweede keer bellen nog langere wachtrij, u moet bij kpnnetwerk zijn.

derde keer bellen zou ik naar backoffice door worden verbonden, werd de Hoorn dr opgehangen. Zit je dus 3 kwartier aan de lijn 🧐

vierde keer bellen: we moeten het NT kastje nog plaatsen, maar daar hebben we echt geen ruimte voor in de agenda. U bent eergisteren wel door 1 van de collega’s gebeld

ik terug bellen naar nummer dat mij eergisteren op m’n andere nummer heeft gebeld:

 

ja hoor meneer geen probleem, volgende week dinsdag 9 mei komt er iemand tussen 16:00 en 18;00 een  NT kastje plaatsen welke verbindt met ftu kastje (schuif je er overheen)

en het NT (zwarte kastje) in dan weer met kpn modem worden verbonden.

 

Eindelijk! Ik wacht dinsdag af, maar heb er vertrouwen in dat goed gaat komen


0800 0402 helpt uiteindeindelijk wel


Dinsdag zijn de mannen van kpnnetwerk (oftewel van Gelder) langs geweest.

 

zwarte kastje (NT kastje) over aansluitpunt (FTU) geschoven en de boel werkend gekregen.


ze hadden goed en slecht nieuws. Het goede nieuws was: het werkt nu 

 

het slechte nieuws: morgen gaat de verbinding er even af en de dag er op zou alles weer moeten werken.

 

de realiteit was dat het vrijdag uiteindelijk allemaal werkte en dat de aansluiting vanuit de wijkkast weer groen kleurde. 
 

we gebruiken de glasvezel nu naar tevredenheid


Vraagje: Moet je bij beëindiging van Hussel abbonement ook het NT kastje mee terug sturen. 

Of alleen modem en tv ontvanger inclusief adapters 


De (O)NT (zwarte kastje) is aan het huis gebonden en werkt niet op een ander adres. Lekker laten zitten dus. Vergeet ook niet de voeding te laten zitten.