Skip to main content
Vraag

In TV+ app worden geplande serie opnames getoond in onlogische volgorde

• February 10, 2025
  • 9 reacties
  • 185 keer bekeken

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8

In TV+ app worden geplande serie opnames getoond in onlogische volgorde. In de standaard sortering (Datum: Laag - Hoog) verschijnen ze op datum van de verst in de toekomst geplande opname in plaats van de eerstvolgende, zoals op de tv ontvanger.

Dit maakt het overzicht bewaren van geplande opnames tot een uitdaging - althans voor mij🤔

(TV+ app iOS meest recente versie: 08.61.00)

9 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Wartywolfs, ik moest even een paar willekeurige series inplannen om dit te proberen. Als ik het nu probeer (in versie 08.63.00) zie ik ze gesorteerd staan op de eerstvolgende aflevering: 

Als je de app bijwerkt, staat het bij jou dan ook nog willekeurig?

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 13, 2025

Hallo ​@Jasper van KPN , in jouw screenshot heeft bijv. Highway thru Hell 3 op te nemen afleveringen, waarvan de eerstvolgende vandaag om 13:45 wordt (inmiddels werd) opgenomen  Ik zou die dan ook als eerste in de opname lijst verwachten.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 13, 2025

In de nieuwe app versie zie ik geen verschil met de vorige.  Bijv. Richard Osman’s House of Games wordt dagelijks op werkdagen uitgezonden, maar wordt aan het eind van de geplande opname lijst getoond, ipv. morgen.

Jasper van KPN
Moderator

Hallo ​@Jasper van KPN , in jouw screenshot heeft bijv. Highway thru Hell 3 op te nemen afleveringen, waarvan de eerstvolgende vandaag om 13:45 wordt (inmiddels werd) opgenomen  Ik zou die dan ook als eerste in de opname lijst verwachten.

Dat had ik inderdaad niet gezien. De series waarbij meerdere afleveringen staan lijkt dat bij te gebeuren als ik het nu zo zie, opnames met maar 1 aflevering niet. Ga ik doorgeven.

In de nieuwe app versie zie ik geen verschil met de vorige.  Bijv. Richard Osman’s House of Games wordt dagelijks op werkdagen uitgezonden, maar wordt aan het eind van de geplande opname lijst getoond, ipv. morgen.

Dat is de standaard weergave binnen een opgenomen serie inderdaad. Met de sorteren knop daarboven kan je dat omdraaien als je dat wilt.

Ik ga je wens om de standaard om te draaien meenemen.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • May 20, 2025

Staat dit nog op de radar?

Jasper van KPN
Moderator

Daar staat het nog @Wartywolfs, het is nog niet opgelost maar we zijn het niet vergeten!

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 3, 2025

Vriendelijke kwartaalherinnering 😉

Jasper van KPN
Moderator

Dank je, ik neem 'm opnieuw mee ​@Wartywolfs 😉

Jasper van KPN
Moderator

Kleine update ​@Wartywolfs, de ontwikkelaars hebben 'm op hun lijst staan om in een toekomstige update aan te passen. Het is nog niet bekend in welke update, maar het komt 🙂